cybervision_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Min fru har hintet om at hun ønsker ny mobil til jul. Per i dag har hun en HTC Wildfire S som nå har null batteritid. Den har nesten ikke lagrinsplass og enormt dårlige muligheter for å bruke minnekort. Jeg trenger altså hjelp til å finne en mobil som: - Har god byggekvalitet og varighet - Kjapp respons, stor skjerm - gjerne ripesikker - GOD batteritid - Godt kamera Mitt krav er: - Helst under 2500,-, men kan betale ekstra for bedre produkt. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg foreslår Samsung Galaxy S2. Beste mobilen jeg har hatt! Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Er ikke den litt gammel nå? Føler specs er litt underlegne mange andre... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Nokia 920 eller S3, men de går jo en del over budsjettet ditt. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Legg på en 300-500 kr så får du enten Huawei Ascend D1 Quad eller LG Optimus X4, eventuelt LG Vu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå