Gå til innhold

BK: Istid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjente igjen stedet her ja, hehe, på den tredje isstappen fra venstre på den nederste grenen. :) Har nå vært på bildene mange ganger i det siste - og gitt kompliment etter kompliment ----- kan jo risikere at noen blir innbilske her , og det er ikke bra....... Javel da! , dette var bare helt vakkert! Igjen !!!! Men tør nok ikke si så mye fremover, hehe.... nå som jeg vet hvem du er, og noen vet hvem jeg er så blir alt enda skumlere..... hehe... ;)

Lenke til kommentar

Kjente igjen stedet her ja, hehe, på den tredje isstappen fra venstre på den nederste grenen. :) Har nå vært på bildene mange ganger i det siste - og gitt kompliment etter kompliment ----- kan jo risikere at noen blir innbilske her , og det er ikke bra....... Javel da! , dette var bare helt vakkert! Igjen !!!! Men tør nok ikke si så mye fremover, hehe.... nå som jeg vet hvem du er, og noen vet hvem jeg er så blir alt enda skumlere..... hehe... ;)

Ja du har vært på den ispinnen du med?;);)...innbilsk jeg??...nei her tar vi alt med fatning..gode kritikker og dårlige....den dagen jeg ikke klarer det,da slutter jeg med foto;)..helt i skyene her nå..haha;);)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pent foss bilde!

Takker;)

Vakker kunst og et knallbra bilde!

Takker;)

Naturens kunstverk i kjempefin gjengivelse!

Brrrr...kaldt...,men veldig fascinerende!

Takker;)

Kaldt ja,men du vet når en går, kryper,jobber seg varm,er det ikke lenge før lue og vanter må av.Godt kledd og en kan klare en dag eller to?? ;);) ;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...