Jan Erik Engan Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Istid Bildet er fjernet. Beskrivelse: En liten tur i bekken ved Darbu igår,ga masser av slikt som dette.Kalde netter og litt varme på dagen,kan gi fin iskunst.Denne bekken ligger da ved Gamle Fiskum Kirke for dere som måtte være kjent i området. Utsnitt som det er skutt;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Syntes dette ble veldig bra, her kjenner man nesten kulden. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Syntes dette ble veldig bra, her kjenner man nesten kulden. Takker.Godt kledd så tok ikke lang tid før lue og hansker måtte av;) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Flott bilde som bare vokser for hver gang jeg ser på det Og det gir en isnende kald følelse ( i positiv forstand ), he,he ... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Kjente igjen stedet her ja, hehe, på den tredje isstappen fra venstre på den nederste grenen. Har nå vært på bildene mange ganger i det siste - og gitt kompliment etter kompliment ----- kan jo risikere at noen blir innbilske her , og det er ikke bra....... Javel da! , dette var bare helt vakkert! Igjen !!!! Men tør nok ikke si så mye fremover, hehe.... nå som jeg vet hvem du er, og noen vet hvem jeg er så blir alt enda skumlere..... hehe... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Flott bilde som bare vokser for hver gang jeg ser på det Og det gir en isnende kald følelse ( i positiv forstand ), he,he ... Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Kjente igjen stedet her ja, hehe, på den tredje isstappen fra venstre på den nederste grenen. Har nå vært på bildene mange ganger i det siste - og gitt kompliment etter kompliment ----- kan jo risikere at noen blir innbilske her , og det er ikke bra....... Javel da! , dette var bare helt vakkert! Igjen !!!! Men tør nok ikke si så mye fremover, hehe.... nå som jeg vet hvem du er, og noen vet hvem jeg er så blir alt enda skumlere..... hehe... Ja du har vært på den ispinnen du med?;)...innbilsk jeg??...nei her tar vi alt med fatning..gode kritikker og dårlige....den dagen jeg ikke klarer det,da slutter jeg med foto;)..helt i skyene her nå..haha;) 1 Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Pent foss bilde! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Vakker kunst og et knallbra bilde! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Naturens kunstverk i kjempefin gjengivelse! Brrrr...kaldt...,men veldig fascinerende! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Pent foss bilde! Takker;) Vakker kunst og et knallbra bilde! Takker;) Naturens kunstverk i kjempefin gjengivelse! Brrrr...kaldt...,men veldig fascinerende! Takker;) Kaldt ja,men du vet når en går, kryper,jobber seg varm,er det ikke lenge før lue og vanter må av.Godt kledd og en kan klare en dag eller to?? ;) Endret 2. desember 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Kult bilde! Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg