ekwathne Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Under Black Friday tilbudet til Steam fikk jeg kjøpt meg Age of Empires 3 Complete Edition. Har spilt det en del etter det. Lurer derfor på om det er noen andre her på forumet som spiller det? Noen interesse for å samle en gjeng her fra forumet som kan spille litt online? Om du er inntresert i å bli med, men ikke har spillet kan det kjøpes på steam til ca 270NOK, da får du komplett pakke med tilleggspakkene The War Chiefs og The Asian Dynasties. http://store.steampo...1_7_suggest__13 Selv heter online-brukeren min erlingkolbjorn, add meg om du er innteresert. Diskusjon.no spillere: (forumnavn - in game navn) ekwathne - erlingkolbjorn cannnnavaro - 3rik Dstrand - Laeidn Endret 4. desember 2012 av ekwathne Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Spiller litt online, men mest compstomps. Det er gøy 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Hva er compstomps? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Ingen herfra som spiller dette spillet? Lenke til kommentar
cannnnavaro Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 spiller det selv, men er blitt en stund siden sist nå (pga skole og treninger), men regner med det fort blir endel på nyåret 3rik der 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Skal legge deg til, så kan vi spille når du er innpå, legger nicket ditt i førstepost også jeg . Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 http://store.steampowered.com/app/105450/?snr=1_4_4__810 50% avslag hos Steam nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå