Arctic Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kan dere droppe SMS-språket og overdreven tegnsetting? Det ser helt latterlig ut. Jeg klarer ikke ta tips / råd osv. fra folk som skriver "oxo gjør du bare d!!!!!", og regner med at jeg ikke er alene om å ikke ta slike "folk" seriøst. Så hyggelig av deg å sette folk i anførselstegn Lenke til kommentar
ZaPPoX Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 herre, er d noe å hisse seg opp for? Ok, du har god plass å skrive på her, men så forstår du SMS språket uansett! Eller er d fordi du IKKE forstår d du hisser dg opp? Men overdreven tegnsetting er jeg HELT enig i... Du får jo fram meningen din uansett med hundre ! og 1 !... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Persolig er jeg ikke glad i sms språk eller gamer språk, men jeg liker heller ikke den nedlatende tonen til KukMo. Bruk tiden til noe annet enn å syte! Du tar opp plass på forumet med dine uinteressante innlegg om rettskrivning. Tør jeg minne om at dette er et forum relatert til data/overklokking? Kanskje norsk språkråd har et forum du kan boltre deg i. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Amen! Skal ikke begynne å skrive med binære tall også? Det er jo et Data forum Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Se denne tråden på ItPro sitt supportforum: http://itpro.no/modules.php?op=modload&nam...c=8813&forum=29 Selv om de er hulter til bulter er de lett å lese! Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Dette har vært diskutert før, og det er opprettet en tråd der dere kan rante så mye dere vil (nesten) om akkurat dette. Jeg er enig med dere, men vi holder oss til de etablerte trådene når vi kan. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg