Gå til innhold

En bønn til alle på forumet:


BenSin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å si det slik er jeg enig i det du skriver, men å kalle seg "KukMo" er vel ikke av det mest voksne jeg har sett... :roll:

 

Har jeg nevnt noe om å "være voksen" her? Hva irriterer deg mest: Mitt nick eller "LOL ROXXOR SMS ZZZMZ"? Må forresten kommentere vittigheten av din kritikk mot meg: Se på din egen signatur.

Lenke til kommentar
Ja, helt enig. Sms språket har ikke noe her å gjøre" :yes:

 

hvorf ikke? d er jo bkmål d oxo bare at bkstavene er byttet litt rundt omkrng, og noen kuttet bort.... :roll: og hva med 1337 5pråKe+ D@? $K4l DE+ heLL3r IKKe vi5e5 H3R 0mKR1NG? :shrug:

 

Og du kan det jo ikke orntlig engang så drit nå i det :lol: Ja det er latterlig!

Lenke til kommentar

Nick og signaturer er noe som kansje sier noe om personen, så du husker den og sånt.

Men smsspråk har ikke noe her å gjøre.. "smsspråket" er noe man bruker hvis man har liten plass å skrive på, eller om man ikke har qwerty tastatur. Men på dette forumet er det god plass å skrive på, og de fleste har vel qwerty tastatur regner jeg med..

 

Så ikke diss nick og signaturer. Det handler ikke om å være voksen men om å gjøre seg forstått!

 

 

(Men fordi om vi har god plass å skrive på, så kan man vel droppe overdreven tegnsetting???????????)

Lenke til kommentar

FOLK GJØR SOM DE SELV VIL! (nesten) det er grunnleggende om å trekke folk til et forum som tilbyr frivillg hjelp til dem som trenger det. Forumet eksisterer ikke for at du skal kunne kritisere hver eneste person som prøver å dele noe som de synes er kult. Har møtt en del som personer som deg. De er bare irriterende små dritunger som tror de er kule mens de sier de har noe imot noe de selv holder på med! Det er folk som det som ikke burde fått tilgang til forumet!

 

Er kanskje ikke alle som er så jvl* "wannabe seriøse" fjortisser som tror de er voksne! Jeg skriver slik som det selv passer meg!

 

Dessuten kan enda flere ha noe imot nicket ditt! tenk over det! Vedder på at du ikke greier å formulere en skikkelig setning utenat den blir negativ.

 

At du har et problem med det er en ting. Men det kan du holde for deg selv.

 

 

(Tilgi meg for ordbruken)

mvh

Jon H. Sørlie

Lenke til kommentar

"FOLK GJØR SOM DE SELV VIL!"

 

Nei. Hva tror du moderatorens oppgave er?

 

"det er grunnleggende om å trekke folk til et forum som tilbyr frivillg hjelp til dem som trenger det."

 

Piss. Regler er grunnleggende, ikke mangel på regler.

 

"Forumet eksisterer ikke for at du skal kunne kritisere hver eneste person som prøver å dele noe som de synes er kult."

 

Har jeg påstått det? Jeg irriterer meg over SMS-språk og dårlig tegnsetting, noe jeg synes å huske jeg spesifiserte over. Jeg kan ikke huske at jeg skrev at jeg hadde noe i mot at folk "delte noe de synes er kult". Kan du vise meg dette, lille venn?

 

"Har møtt en del som personer som deg."

 

Jeg tviler.

 

"De er bare irriterende små dritunger som tror de er kule mens de sier de har noe imot noe de selv holder på med! Det er folk som det som ikke burde fått tilgang til forumet!"

 

Mhm. Du vet vel alt om meg, ikke sant? Du vet hvor gammel jeg er, hva jeg interesserer meg for, ja faktisk så vet du så mye at du kan uttale deg om hvordan jeg er som person? Med tanke på din påstand om at jeg er en "irriterende liten drittunge", trenger jeg vel egentlig bare å si: "Se her!" så faller påstanden din i grus. Jeg refererer da altå til bildet jeg plukket ut fra din hjemmeside:

 

toreogbjerga.jpg

 

Det første som faller meg inn er "fei for egen dør".

 

"Er kanskje ikke alle som er så jvl* "wannabe seriøse" fjortisser som tror de er voksne! Jeg skriver slik som det selv passer meg!"

 

SMS-språk er brudd på reglementet på dette forumet. Du vil ikke bryte noen regler, vil du?

 

"Dessuten kan enda flere ha noe imot nicket ditt! tenk over det! Vedder på at du ikke greier å formulere en skikkelig setning utenat den blir negativ."

 

Hva så? Hvor mye vedder du? Tør du satse HELE ukelønnen din?

 

"At du har et problem med det er en ting. Men det kan du holde for deg selv."

 

Nei, faktisk så gjør jeg ikke det. Man tier ikke ihjel ting som plager deg, lille venn. Da kommer du ingen vei her i livet.

 

(Tilgi meg for ordbruken)

 

Tilgi deg for hva?

Lenke til kommentar

Jeg må si meg helt enig i at folk godt kan koste på seg å skrive ut hele ordet, istede for å bruke sms-språk. Personlig bruker jeg ikke sms-språk i sms engang, fordi jeg faktisk har råd til å skrive ordene fullt ut, og heller sende to meldinger. Når det gjelder overdreven tegnsetting, så lyser det bare fjortiss med engang, og det er noe folk godt kan spare seg for!

 

Er faktisk HELT enig med KukMo denne gangen. (Tiltross for ett mer tvilsomt nick her på forumet :wink: )

 

mvh,

Magnus Aarflot

Lenke til kommentar

Det bildet var helt konge, Jon? Tror du burde være litt forsiktig med formuleringen framover, du kan ikke bare gjøre som du selv vil uten tanke på hva andre føler :bgrin: Vanskelig å ta deg seriøst når en ser noe sånt, hat spørsmålet mange kanskje tenker nå er muligens hvor gammel er han ?

 

:lol:

Lenke til kommentar

Her er det berre å vere einig.

 

Ein skal ikkje dømme folk på kallenavnet men kva som blir skreve i postane.

Poster med sms-kråketegn gidd ein ikkje å svare på fordi det "lyser" fjortiss av posten. Resultatet blir dermed at den stempla som "useriøs"og useriøse poster har det best som døde poster.

 

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Kan nok være enig i at Sms-språk er en uting her. Er redd hele språket kommer til å forfalle, og gå over til halve ord og stavelser med tide. Ihvertfall når alle de unge på død og liv må skrive slik uansett hvor og hva de nå enn gjør. Er alvorlig bekymra for pensjonen min... :roll:

 

Når mannen først skal gå i klage-modus, så vil jeg gjerne be Herr KukMo om å slutte å kalle de fleste han diskuterer med for "lille venn". Dette irriterer meg helt utroolig mye! Sorry Sam... :wink:

Lenke til kommentar
"FOLK GJØR SOM DE SELV VIL!"

 

Nei. Hva tror du moderatorens oppgave er?

 

"det er grunnleggende om å trekke folk til et forum som tilbyr frivillg hjelp til dem som trenger det."

 

Piss. Regler er grunnleggende, ikke mangel på regler.

 

"Forumet eksisterer ikke for at du skal kunne kritisere hver eneste person som prøver å dele noe som de synes er kult."

 

Har jeg påstått det? Jeg irriterer meg over SMS-språk og dårlig tegnsetting, noe jeg synes å huske jeg spesifiserte over. Jeg kan ikke huske at jeg skrev at jeg hadde noe i mot at folk "delte noe de synes er kult". Kan du vise meg dette, lille venn?

 

"Har møtt en del som personer som deg."

 

Jeg tviler.

 

"De er bare irriterende små dritunger som tror de er kule mens de sier de har noe imot noe de selv holder på med! Det er folk som det som ikke burde fått tilgang til forumet!"

 

Mhm. Du vet vel alt om meg, ikke sant? Du vet hvor gammel jeg er, hva jeg interesserer meg for, ja faktisk så vet du så mye at du kan uttale deg om hvordan jeg er som person? Med tanke på din påstand om at jeg er en "irriterende liten drittunge", trenger jeg vel egentlig bare å si: "Se her!" så faller påstanden din i grus. Jeg refererer da altå til bildet jeg plukket ut fra din hjemmeside:

 

toreogbjerga.jpg

 

Det første som faller meg inn er "fei for egen dør".

 

"Er kanskje ikke alle som er så jvl* "wannabe seriøse" fjortisser som tror de er voksne! Jeg skriver slik som det selv passer meg!"

 

SMS-språk er brudd på reglementet på dette forumet. Du vil ikke bryte noen regler, vil du?

 

"Dessuten kan enda flere ha noe imot nicket ditt! tenk over det! Vedder på at du ikke greier å formulere en skikkelig setning utenat den blir negativ."

 

Hva så? Hvor mye vedder du? Tør du satse HELE ukelønnen din?

 

"At du har et problem med det er en ting. Men det kan du holde for deg selv."

 

Nei, faktisk så gjør jeg ikke det. Man tier ikke ihjel ting som plager deg, lille venn. Da kommer du ingen vei her i livet.

 

(Tilgi meg for ordbruken)

 

Tilgi deg for hva?

 

100% rolig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...