Gå til innhold

Skriftene som får Darwin til å framstå som et fossil

Anbefalte innlegg

Evolusjonistene var etterkommere av Knights Templar (-> alltid i krig med et eller annet. 2001 skulle vi krige mot "muslimer" :(. De elsker våpen og stjeler som ravner, her i Libya, her stjal de

:(. Her ser vi
de er. De vet mye om vår opprinnelse, mer enn oss)

Stjal atomvåpen? har du hørt på reportasjen/videoen? Det er en GOD grunn til at missing står i hermetegn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem er det som sier at atomvåpen ble stjålet egentlig? De ble transportert fra en USAF base til en annen ved en feiltagelse. Riktignok skulle de klart å gjøre noe slikt i utgangspunktet, men det var ingen bomber som forsvant...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

:D evolusjonister

Her ser du miniatyr redskapene til disse små steinalder menneskene

hobbit-tools.jpg

961085.jpg

Også elefanter var små på øya Flores, les litt om Foster regelen så skjønner du hvorfor mennesker og dyr kan bli så små på små øyer. http://en.wikipedia....iki/Island_rule

floreselephant.jpg

Du skal selv få lov til å fortelle meg hvorfor det du skriver er relevant.

Jeg fortalte deg at størrelsen på et dyr ikke er relevant for hvilke art det regnes som, og henviste til din EGEN LINK med vitenskapsmennene sin konklusjon at Homo Florensiensis ikke var mennesker (homo sapiens) på grunn av at de ikke delte nok genetiske og beinstrukturelle likheter.

Samtidig så er cro magnon et moderne menneske (homo sapiens sapiens) fordi de deler nok genetiske og strukturelle likheter med nålevende mennesker (størrelsen har ingenting å si for klassifiseringen).

Lenke til kommentar

sapiens_neandertal.JPG

1. Kan like så godt være anunnaki-avkom tror jeg.

anunnakier -> homo sapiens (stor likhet)

cro_magnon.jpg

Slik evolusjonistene forestiller seg Cro-magnon. Legg merke til hvordan det store hodet framstilles = som "apete" homo sapiens.

giantelongatedskull.jpg

Anunnaki hodeskalle

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

"Missing Nukes" Daily report December 31, 2009 (4:00-7:00 i video)

Denne analyse sier: 6 atomstridshoder forsvant og 10 forulykket eller "selvmordet" i ettertid

forsvant $2.3 trillion fra Pentagon

Missing fuel rods?

En manns synsinger om hva som KAN ha hendt? jada...

Noen ganger tror jeg folk som deg blir så vant til at kildene deres blir satt spørsmål ved av oss "sauer" at de slutter å gjøre det selv og bare sluker alt rått, samme hvor det kommer fra.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...