AnaXyd Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Heisann! Driver å ser meg ut et tastatur, og skal for det meste skrive på det, da jeg skriver mye oppgaver o.l., men også games litt på. Funnet ut at Brown bryterne er de beste til dette. Sett litt på de blå også, men orker ikke at det bråker så mye. Har brukt Prisjakt litt for å filtrere ut noen tastatur, men klarer ikke å finne noen som jeg liker. Jeg ønsker noen med bakgrunnsbelysning, for digger å ha det på macbooken min, deilig i mørket. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hva med Logitech 710+? Har kun prøvd det selv, men det tåler MYE! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Ja det var et godt tips! Så det ikke i Prisjakt før nå, så dette må være relativt nytt! Liker hvit bakgrunnsbelysning, mer clean enn rødt eller blått eller grønt. Media taster og greier. Ser veldig bra ut! Dumt at det ikke er en inkludert USB-hub, og kun en pass-through, da må man uansett ned med to kabler. Er jo ikke å å tak i enda ser jeg, men hva er dine erfaringer med det? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Stille, man kan skru av lysene, og ser veldig clean ut digger kvaliteten Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ducky Shine II. Kunne ikke vært mer fornøyd Fås med flere farger på leds, har kun sett det med grønne eller rød leds i norge though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå