RBW Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Julekalenderen er tilbake, fetere enn noensinne. Konkurranse: Julekalender 2012 – luke 2 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ville vært en fin julegave til søs.. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Sitter her og loker på nett med en bærbar Asus som synger på siste vers. Hadde definitivt vært en fin liten premie dette. Krysser fingrene! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Har allerede 15" av denne versjonen, lykke til folkens! Står over denne. Ultrabooken er helt fantastisk å bruke, tynn, lett, rask og ekstremt med batteritid. Hørt 13" har noe bedre batteritid enn 15" Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Har allerede 15" av denne versjonen, lykke til folkens! Står over denne. Ultrabooken er helt fantastisk å bruke, tynn, lett, rask og ekstremt med batteritid. Hørt 13" har noe bedre batteritid enn 15" Good-guy Saykin. Jeg er så vandt med tunge dråg, altså slepbare maskiner, hadde vært koselig med den maskinen under treet, ja. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Alt som øker oddsene til mine med-mennesker rundt juletidene. Ser ikke poenget med å delta når alle i familien har en ny bærbar og jeg selv har en kraftigere versjon av premien 2 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Nok en gang en flott premie! Hadde vært fint med en ny laptop da den jeg har nå er nesten 4 år gammel, hadde også trengt en laptop med HDMI til film Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 trur nokk alle har treng en slik, men lykke til alle sammen, og btw, når blir disse trekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå