kwah Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Heia Norge! Den siste kommuniststat lever enn! Statlig vinmonopol, flyselskap, vegvesen, meieri osv... Alt som ikke er politisk korrekt bryr ikke myndighetene seg om. Digg at Norge nå viser sitt sanne jeg til omverdenen... Dessverre på tide. Går ikke ant å late som lengre. http://morgenbladet.no/samfunn/2012/norge_degradert#.ULpJoYZNEuQ Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 – FN setter oss på samme formelle B-nivå som land som Tsjad, Bulgaria og Tadsjikistan. Hva tenker du om det? Jeg er helt enig i at vi skal gjøre det vi kan for å jobbe for menneskerettighetene, men jeg synes sitatet over er grunn nok til å ikke ta dette gradssystemet, og statusen vi nå har fått så fryktelig tungt. 1 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skjønner fint lite av åpningsposten. Ble Norge degradert pga statlige monopoler? 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Det er snarere politikk som ligger bak. Men Norge kommer i godt selskap, sammen med USA i alle fall Tilslutt vil bare Israel ha A-gradering? Endret 2. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 – Da de i august opprettet en tverrdepartemental arbeidsgruppe som før jul skal komme med en anbefalt løsning. Beklager, men sitter og ler litt når jeg kom over dette i artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå