medlem-240785 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Hei jeg trenger hjelp med noe. Kjøling i corsair graphite 600t Front 1stk 200 mm side 1stk 200mm bak 2stk 120 mm (corsair h70) topp 1stk 200 mm kan jeg fjerne vifta i toppen ? eller må den være der, fordi jeg har en ledning som går rett under vifta, der er ledninga fra vannkjølern som styrer viftene Bilde det er den ledningen som går oppover og under vifta, og fortsetter gjennom det firkantige hullet i kabinett plata Det er noen mm klarning mellom vifta og den ledninga, burde jeg fjerne vifta eller ? eller skal jeg bare la dette være, den er ikke borti vifta eller noe sånt den ligger fint der Endret 1. desember 2012 av Jarle.M Lenke til kommentar
dbass Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ligger den fint lar du den ligge. Hva slags vifter er du ute etter? Lav støy eller mye luft? Ta en titt på temperaturer i chassi, tåler den å bli høyere, eller må den lenger ned? Hvor i systemet har du vifter fra før? Hvis du absolutt vil, så går det ann å ta vekk vifta i toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå