Gå til innhold

[Løst] Ikke fornøyd med Thomson tven! Bruke tryghetsavtalen?

Anbefalte innlegg

Hei folkens, for et år siden kjøpte jeg meg ny tv, en Thomson 37 LED TV til en verdi av 5000 kr, jeg valgte også å kjøpe 3 års tryghetsavtale fra Elkjøp.

Men nå er jeg veldig ufornøyd av TVen, det er hvite "flekker" på hjørnene noe som blir veldig irriterende hvis man ser på noe mørkt, tv bildet lægger av og til og noen andre feil.

Det jeg lurer på er om jeg kan droppe tven fra bordet slikt at det ser ut som ulykke, men hva slags tv ville jeg fått fra elkjøp da? Verdien til TVen da jeg kjøpte den var på 5000kr, og de har den ikke lengere på elkjøp. Så vil jeg få en tv med samma verdi eller det billigste som finnes? Og en annen ting er om jeg kan legge til noen penger slik at jeg får en bedre TV?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei,

Dette er hva som kan skje:

1. Du kan bli anmeldt til politiet for forsikringssvindel. Ikke fare for fengsel, men en solid bot.

2. Det kan bli rettsak om du nekter boten

3. Du kan havne i straffe-registeret, dermed får du f.eks. ikke visum til USA.

4. Du kan nektes forsikringer, feks. på bil.

Så; jeg ville ikke gjort meg til kriminell for noen flekker på en gammel TV!

Hei folkens, for et år siden kjøpte jeg meg ny tv, en Thomson 37 LED TV til en verdi av 5000 kr, jeg valgte også å kjøpe 3 års tryghetsavtale fra Elkjøp.

Men nå er jeg veldig ufornøyd av TVen, det er hvite "flekker" på hjørnene noe som blir veldig irriterende hvis man ser på noe mørkt, tv bildet lægger av og til og noen andre feil.

Det jeg lurer på er om jeg kan droppe tven fra bordet slikt at det ser ut som ulykke, men hva slags tv ville jeg fått fra elkjøp da? Verdien til TVen da jeg kjøpte den var på 5000kr, og de har den ikke lengere på elkjøp. Så vil jeg få en tv med samma verdi eller det billigste som finnes? Og en annen ting er om jeg kan legge til noen penger slik at jeg får en bedre TV?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...