AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hei folkens! Jeg var på badet og tenkte jeg skulle på do men jeg måtte ikke tisse. Jeg skulle til å sette meg ned og plutselig begynte jeg å merke at en urineringsprosses satt i gang jeg kneip igjen med alt jeg hadde men det fungerte ikke og urinasjen gikk sin gang. Det var ikke mye urin og jeg er dessuten mester til å holde meg. Men her kjentes det ut som at nervene ikke gjorde det de ble bedt om. Deretter tok jeg av meg klærna og la merke til 3 røde flekker på ryggraden som hadde diameter på halvannen centimeter. De hadde skorper. Jeg har følt meg slapp etter jeg var på sesjon og når er jeg stiv i nakken og får ikke hakespissen i brystbeinet hvis jeg prøver. Hva kan dette være? Anonym poster: 4576d3bdba185237e145f4a9b51e5ce9 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Det kan være mange ulike årsaker, uten at de forskjellige symptomene nødvendigvis har en sammenheng med hverandre. Men normalt er det ikke. Uten en grundig undersøkelse er det umulig å komme med en kvalifisert gjetting. Hvis det vedvarer, det vil si at du fortsatt har ufrivillig inkontinens, "skorpene" på ryggen blir verre og viser tegn til infeksjon samt at nakkestivheten blir verre, oppsøk lege fortest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå