BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg lurte på om det blir noen form for juleavatar konkurranse i år! Er det noen som vet noe om dette? Det pleier vell og være hvert år? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Er det ikke noen her som vet det? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Diskusjon punktum no har sluttet med dette Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Det spørs vel bare om noen orker å sette i gang en. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) I et så alvorlig og seriøst nettforum trenger vi ikke noen barnslig avatarkonkurranse!! ! ! !!! Endret 1. desember 2012 av Gjest Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Diskusjon punktum no har sluttet med dette Nei det er vell greit det, men jeg bare lurte i og med at det er greit å vite slik at jeg slipper å gå rundt å lure. Jeg takker for svar! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nå som jeg har fiksa Avatar. Sukk! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg kan kanskje lage en konkurranse hvis det er noen som vil dette! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Følg med i kveld folkens. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Okei jeg bare tullet, det blir jul med juleavatar i år og. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Okei jeg bare tullet, det blir jul med juleavatar i år og. haha nice joke bob Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva kan jeg si, jeg er en artig kar som liker å tulle litt i blandt Liker din avatar og, den er meget subtil. Lurer på hvem av oss som vinner konkurransen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå