Mathayus Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Kan noen fortelle meg en bra killstreak? Jeg er ikke særlig god til å drepe folk, uten å dø, så bruker bare support for da beholder jeg "killa" Er i lvl 55. Og vil ha en killstreak som ikke er for vanskelig, men tjener godt med poeng og kills. Endret 1. desember 2012 av elmoffa Lenke til kommentar
Mofler Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Gå for 5,7 og 9. Tar utgangspunkt i at du bruker assult killstreaks da. Det jeg har brukt fast på mw3 (og mw2 og black ops også!) er predator missile som killstreak 5, attack helicopter som killstreak 7 og AH-6 overwatch eller reaper (ut ifra om du vil ha noe du styrer selv, eller som dreper automatisk) som killstreak 9. Jeg er klar over at det ofte kan bli ett slit å komme seg opp til 5 killstreaks for deg som tilsynelatende er nybegynner, men hvis du først kommer deg opp på 5 killstreaks så får du som regel de 2 resterende av seg selv. Ta utgangspunktet i at du får predator. Med den vil du som regel få 2 kills og da har du alerede sikret deg et attack helicopter. Får du ikke 2 kills med predatoren, så kan du gjøre det så enkelt at du rett og slett camper litt (selv om dette går mot mine egne "normer" når jeg spiller). Attack helicopteret vil bortimot hver eneste gang skaffe deg 2+ kills, noe som sikrer det AH-6 overwatchen eller reaperen. Ofte skaffer attack helicopteren deg så mange kills at du kan ha på pave low. Ett tips til deg som ikke er så god til å få mange kills på rad er å rett og slett gjemme deg når du får en av killstreakene, slik at de gjør arbeidet for deg Selv om det i begynnelsen vil føles "umulig" å komme opp på 5 kills uten å dø, behold denne killstreaken videre. Du vil venne deg til å få 5 kills uten å dø etter en liten stund PS: Jeg er selv i 5 prestige og jeg har ikke spilt to døgn sammenlagt enda. Over denne perioden har jeg alltid brukt denne sammensetningen av killstreaks som utgangspunkt (har modifisert den litt ut ifra hvilken gamemode jeg spiller). Endret 2. desember 2012 av Mofler 1 Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Wow. Tusen takk! :-) Skal prøve dette! Tror jeg gjør som du sier og gjemmer meg :-P har du Xbox eller ps3? Og spiller du mest mw3? Isåfall kan vi kanskje bli venner der? :-D Dette hjalp utrolig mye, skal bare trene og trene og trene Skal prøve oppsette ditt en stund, så ser jeg :-) Tusen takk! PS: hvilket våpen vil du anbefale? Har mp5 i lvl 30, men er ikke veldig fornøyd. Har du et eller flere våpen tips? Endret 2. desember 2012 av elmoffa Lenke til kommentar
Mofler Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Jeg spiller på xbox Av call of duty spillene så er det vel mest mw3 for tiden, selv om jeg fremdeles er veldig glad i det velbalanserte og gode spilloppsettet i mw2. Sånn utenom cod, så er det alt ifra minecraft til skyrim og assasins creed (btw, vurderer å kjøpe assasins creed 3 ) jeg spiller. Når det kommer til våpen så varierer dette veldig ut ifra bane og humør, men jeg har selvfølelig noen favoritter Scar-L er jo en stor favoritt fra mw2, samt ACR. Disse bruker jeg som regel på baner hvor man møter fiendene på en middels lang avstand (som f.eks. resistance, village og mission). Spiller jeg free for all, hvor jeg personlig er glad i å drepe kjapt, uten at noen andre merker det, så er Type 95 et godt alternativ hvis du er litt presis. Er det en bane hvor man møter fiendene på forholdsvis kort avstand (som f.eks. underground, hardhat og arkaden), så er MP7 min soleklare favoritt! Med kick og silencer så ligger våpenet helt i ro hvis jeg sikter, samtidig som at stalker sikrer meg raskt gange. Før jeg evt. greier å låse opp denne (jeg har dog låst den opp med prestige poeng) så liker jeg UMP45. Den dreper så raskt om du bare får inn treffene at det er utrolig. I tillegg så har jeg alltid en sniper i bakhånda om jeg føler meg i humør til det Endret 2. desember 2012 av Mofler Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Ok, jeg får snart tilbake xboxen min, så da kan vi bli venner :-) vis du vil da? Jeg har assassin creed tre til Xbox, har ikke prøvd det fordi xboxen måtte inn på reparasjon. Men tror jeg skal kjøpe Black opp II. Har du det til Xbox? Spiller mw3 på ps3 nå, fikk låne den mens xboxen var på reparasjon. Aha..acr er jeg i lvl 19 på, liker den, men synes fortsatt ikke den har den "magien" jeg ser på YouTube og sånn. Aha..da skal jeg teste ut de våpnene, kan du skrive (bare vis du gidder) akkurat sånn du har dine "coustum class"? :-) Jeg også liker sniper litt, men er aldri rask nok vis di skjønner, jeg bruker lang tid på å sikte inn med den og sånn Appropo. Mp7, eneste jeg ikke har unlocka i den klassen, er pm 9 noe å satse på f.eks? Endret 2. desember 2012 av elmoffa Lenke til kommentar
Mofler Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Jeg kan sikkert adde deg som venn neste gang jeg spiller ja Hva er gamertaggen din? Black ops 2 har jeg ikke, og ikke har jeg tenkt å kjøpe det heller. Det er vel egentlig bare fordi at black ops (1) var en STOR skuffelse da jeg kjøpte det. Den magien du leter etter kommer du faktisk ikke til å finne på youtube, den må du skape selv, med å prøve de ulike våpnene for å finne det som passer din spillerstil. Custom classene mine er: Scar-L: Sleight of Hand - Quickdraw - Stalker | Kick/Attachments - Silencer - (Extended mags) | C4 - Flash MP7: Extream Conditioning - Quickdraw - Stalker | Kick/Attachments - Silencer - (Extended mags) | Semtex - Flash ACR 6.8: Scavenger - Quickdraw - Dead Silence | Attachments - Silencer - Extended mags | C4 - Portable radar Dette er de jeg bruker mest. Gidder bare ikke å ramse opp resten, med tanke på at jeg har 2 ulike custom class med det samme våpenet osv, men disse class'ene forandrer jeg også på ut ifra hvilken bane det er og om jeg skal bevege med rundt på hele banen, eller holde kontroll over deler av banen. Endret 2. desember 2012 av Mofler 1 Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Ok, jeg har ikke kjøpt cod enda..men tror jeg skulle få Black ops II men vi kan jo bli venner på xboxen da, heter blizzic97 Ok, takk (y) Det kan hende jeg kjøper mw3 også samt jeg får Black opsII til jul :)godtar forespørselen på xboxen så fort jeg får den tilbake, blir vel rundt jul tror jeg : D hvilket andre Xbox spill har du som du spiller? Kanskje jeg har et av de Lenke til kommentar
Mofler Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 hvilket andre Xbox spill har du som du spiller? Kanskje jeg har et av de Assasins Creed 2, COD MW2, MW3 og Black Ops, Skyrim, Red Dead Redemption, Minecraft, Need for Speed og FIFA 11 Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Ok, da har vi ingen felles men kan låne mw2 og Black ops 1 av en kompis og vis du skulle ha assassin 3 så har vi det og likt, og jeg skal kanskje skaffe mw3 også Endret 2. desember 2012 av elmoffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå