Eirik123456789 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hei Jeg har en Nintendo wii, den ble kjøpt for cirka 2 år siden. For litt siden fant jeg ut på nettet, at man kan åpne lokket på toppen, og plugge gamecube kontrollerer inn der. Jeg får dessverre ikke lokket opp.. og lurer dermed på om det er noen utgaver av wii som ikke har inngang til gc kontroller? Takker for svar Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ja, det kom en ''ny'' Wii, altså en Wii i slim versjon, men den kom i 2011 ? Hvert fall som jeg har lest, men som du sier at du kjøpte den for ca. 2 år siden, skal det da gå an å ta av lokket? Er det ingenting som ser ut som om du kan fjerne det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Lokket kan også flippes opp fra den ene siden, men jeg husker ikke hvilken side det var i øyeblikket. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Det skal gå an å ta av lokket, eller ikke ta av, skyve til siden eller lignende Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Slik du mener? 1 Lenke til kommentar
Eirik123456789 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Er det dumt om jeg prøver å tvinge det opp med makt?? Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er det dumt om jeg prøver å tvinge det opp med makt?? Prøv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå