Keyzer28 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Når jeg ser hva dere poster angrer jeg litt på at jeg lot kulda skremme meg fra å bli med i denne 50-uka. Men det var en fin og ren dass, og takk skal du ha for det! 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Hehe, det blir nok mye innebilder denne uken, for det er jo mørkt når man drar på jobb og mørkt når man drar hjem, og selv om man kan skilte med det mest lyssterke man finner av optikk, så er det jo tross alt ingen kameraer som klarer og gjette. Dessuten er man jo som kjent sliten etter en arbeidsdag og lysten til å dra på store fototurer med eksterne blitser og det hele er ikke helt på topp. Men noen "kosebilder" innendørs er det så klart for oftest tid til Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ingen grunn til ikke gå fotografere ute om kvelden med 5DmkIII og lyssterk optikk. Mitt problem er kulda. Synes det er ille nok å gå fra A til B om jeg ikke skal dra på meg frostskader ved å fotografere. Liker ikke at jeg er såpass pingle, for det er mye flotte bilder som kan tas om vinteren. Det er bare det å komme seg ut ... Men man kan jo finne på mye artig inne også. Selv dassen kan man åpenbart fotografere. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Da klinker jeg til med dagensfantasifulle bidrag EXIF: Kamera: Canon 5D MK III Lukkertid: 1/100 Blender: f/1.2 Brennvidde: 50mm ISO: 100 Endret 11. desember 2012 av BjerkneZ Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tipper på handkle imorgen. Do - vaske henda - tørke seg Aner et tema her. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Tørke seg ja......... 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tørke seg ja......... Da får du legge bildet i en spoiler med advarsel Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Vanskelig å ta bilde samtidig da... Noen som stiller opp frivillig? Annbefaler kanskje bruk av en 600mm tele med stor blender til dette... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Artige bidrag. Flott innramming på dass. Det er så tynt at det er perverst Endret 11. desember 2012 av Andreasfe Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Bra bidrag. Ser ut til å bli en liten føljetong dette! Endret 11. desember 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hehe etter dassen kommer vasken "makes sense" Kreativt og flott bilde. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Takk for det folkens Lurer på hva dagens bidrag blir........ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Du har vel en dusj i det samme rommet? Titter deg rundt så kan du sikkert klare et par uker med bilder fra det rommet uten å repetere deg selv. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Du har vel en dusj i det samme rommet? Titter deg rundt så kan du sikkert klare et par uker med bilder fra det rommet uten å repetere deg selv. Joda, det finnes jo hundrevis av motiver på et baderom, så det blir nok nettopp baderommet som blir temaet for denne uken tror jeg, selv om dette ikka var hensikten til å begynne med, hehe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er det som litt morsomt med disse utfordringene - tema kommer av seg selv - etter hvert. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Det er sant SKulle egentlig ønske jeg kunne brukt X100 til denne utfordringen, men jeg får starte min egen utfordring med denne i romjulen tror jeg, for da har jeg fri! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 SKulle egentlig ønske jeg kunne brukt X100 til denne utfordringen, men jeg får starte min egen utfordring med denne i romjulen tror jeg, for da har jeg fri! Er du ikke gift? Da er "fri i romjulen" kun en illusjon Det er en god ide å lage en romjulsutfording. 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Forskjellen på meg og kanskje mange andre er muligens at jeg er LYKKELIG gift Madammen gir meg den friheten jeg trenger, selv om jeg står med hode ned i dass for å ta bilder. Selv bikkja lurte på hva som skjedde da, hehe. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Jaja, slik ble nå vertfall dagens lille bidrag EXIF: Kamera: Canon 5D MK III Lukkertid: 1/100 Blender: f/1.2 Brennvidde: 50mm ISO: 100 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Stilig - liker at du har fått med skyggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå