Salvereren Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hei, jeg satt og spillte minecraft, og helt plutseligt så frøys hele pc'n. Skype og allt bare stoppa helt opp. Jeg åpnet oppgavebehandling for å avslutte programmene, men når jeg trykke på avslutt oppgave kom det ingenting opp.. så jeg prøvde å starte pc'n på nytt, men jeg kom ikke så langt fordi at når den hadde kommet helt til.. avslutter så sto den der i ca. 10 minutter, og da var jeg lei så jeg bare holdt inne "slå av" knappen for å tvinge den til å avslutte.. og det gikk, men når jeg var inne på pc'n igjen så var det et rødt utropstegn på noen av miniatyrbildene på skrivebordet, minecraft og et tekstdokument. Hva skal jeg gjøre? Hva betyr det? Det gjør tydelighvis ikke noe med programmene men det er ganske irriterende. Jeg har prøvd å laste ned minecraft på nytt, men der funker ikke. Og når jeg laget er nytt tekstdokument og legger det på skrivebordet så er utropstegnet der igjen! Hjelp meg! -Chris Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 McAfee? http://windows7forums.com/windows-7-support/42107-red-exclamation-point-desktop-icons.html Lenke til kommentar
Salvereren Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Noen som har hatt det samme problemet? Endret 2. desember 2012 av Chris_Salvesen Lenke til kommentar
Salvereren Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) McAfee? http://windows7forum...ktop-icons.html Ja, jeg har McAfee, kanskje det er problemet? Men.. hva skal jeg gjøre for å bli kvitt det røde utropstegnet!? Har egentlig ikke så lyst til å avinstallere McAfee, har aldri hatt problemer med det før. -Chris Endret 2. desember 2012 av Chris_Salvesen Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Oppdater alt av drivere, BIOS, Windows Update etc. Kjør så en rens med CCleaner. Evt: Gjenopprett PC'en til et tidligere tidspunkt? Om ikke det går, reinstaller OS? Er dessuten veldig vanskelig å hjelpe når du ikke oppgir PC-modell + operativsystemet du bruker. Endret 2. desember 2012 av o-l-a-v Lenke til kommentar
Salvereren Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Oppdater alt av drivere, BIOS, Windows Update etc. Kjør så en rens med CCleaner. Evt: Gjenopprett PC'en til et tidligere tidspunkt? Om ikke det går, reinstaller OS? Er dessuten veldig vanskelig å hjelpe når du ikke oppgir PC-modell + operativsystemet du bruker. Hadde litt dårlig tid, her er modellen: Packard bell easynote TS11HR Operativsystem: Windows 7 Home Premium Lenke til kommentar
Salvereren Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Og den har et 64 bits operativssystem! Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Gå på packardbell.no, trykk support, finn modellen din, og last ned nyeste bios og drivere. Bios ble senest oppdatert 13/11/2012, så det kan ha vært problemer med tidligere versjoner Si ifra om dette bedrer situasjonen Lenke til kommentar
Salvereren Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 ! Takk for alle tilbakemeldingen, jeg har fiksa problemet; Jeg bare sletta hele McAfee og alt er fiksa Jeg har installert Microsoft Security Essentials :3 Utropstegnet er borte! -Chris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå