Vannlinjen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Heisann! Skal gå til innkjøp av ny prosessor og hovedkort. Har spesielt tenkt på Intel 3570k og Asrock Z77 extreme 4 som jeg har fått anbefalt. Er dette OK? Skal for det meste brukes til spilling og lett overklokking. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 3570K + Asus Z77 har jeg kjørt på de 4 siste oppsettene jeg har bygget. Asus sin UEFI bios gjør det latterlig enkelt å overklokke, selv for dem som ikke kan noe. Jeg har ikke vært borti Asrock sine hovedkort på mange år, og kan ikke hjelpe deg der. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Har forsåvidt et Asrock kort i mitt nåværende oppsett også, og har ikke noe å utsette. Har ikke sett så mye på Asus, er det et spesielt kort du kan anbefale 1000-1500kr`? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 http://www.prisjakt.no/product.php?p=1167997 Asus Z77 Pro mATX Godt og billig. Lenke til kommentar
89netrom Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 ASUS Sabertooth Z77 med en inte core i5 er helt ok for gaming hvedkotet går ganske kaldt så det anbefales. Burde uansett skaffe ett add on grafikkort. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hovedkort har ikke en døyt å si på ytelsen. Se på antall PCIe-spor, USB-/USB3-porter, funksjonalitet og eventuelt annet du ønsker, og velg så det billigste du finner. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 .. Så lenge du velger rett chipset har ikke hovedkort mye å si på ytelsen. TS - du bør uansett gå for et Z77 kort. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Hei, skal gå for et UD5H. Men tror nå at jeg skal for 3770k. Er det tilbud på denne noe sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå