Brandshal Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har en Playstation som vil akkurat gjøre som den vil, har 2 etasje for meg selv der jeg pleier og ha Ps3'n på rommet mitt, der er alt fint når den er koblet opp til tv'n, men når jeg skal ta den med meg ut i stua vil den ikke koble opp. Har prøvd både med HDMI og med AV Kabel. Men PlayStation'en vil ikke gi noen signaler. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Du er sikker på at du har på riktig "kanal"på tv-en. Du vet sånn riktig hdmi2 for eksempel. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Det er bare en hdmi-kanal på tven? Ellers, prøv å Skru av ps3, skru på tven og sett inn kabelen, sjekk at den sitter godt i og skru på hdmi-kanal på tv og så skru på ps3. Da vil du få spørsmål om du vil beholde denne oppløsningen. Håper du får det til Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Takk for svar begge to, prøvde alt. Begge HDMI inngangene på tv'n, + Scart inngangene. Men fant ut av det, måtte bare holde på knappen på til jeg hørte enda et pip. Så da var saken løst Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Takk for svar begge to, prøvde alt. Begge HDMI inngangene på tv'n, + Scart inngangene. Men fant ut av det, måtte bare holde på knappen på til jeg hørte enda et pip. Så da var saken løst Godt å høre Og de kablene som følger med Ps3 er bare møkk. En grunn til at en bytter til HDMI Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Vet, måtte bare sjekke om det hadde funket med Scart, kan jo hende at inngangen til HDMI på Ps3'n var kapput. For var det som skjedde med en kompis, at inngangen på den andre kablen var kapput. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå