Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Spiller litt BF Secret Weapons demo, og har sett noen med jetpack. Men hvor får man tak i den?? Lenke til kommentar
Cpt. Smith Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil befinner JetPack'n seg på følgende brett: Mimoyecques, Hellendorn, Essen og Peenemüende. Mulig dette ikke er en helt korrekt liste, men shit happens! Uansett, du finner stort sett JetPack'n i en av de øvre etasjene i de diverse husene man kan gå helt opp i tredje og fjerde etasje i. Altså stort sett "boligblokker" i stil med det du finner i Berlin-brettet fra originale BF..... Håper dette hjelper noe, du får bare starte en egen online-game og lete litt rundt uforstyrret av hverken bots eller andre gamere... 8) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 På essen-mappet finner du jetpack i maskingeværstillingen helt øverst i byen, rett over elva... I Hellendoorn finner du den i øverste etasje i det huset atmed det øverste flagget - rett atmed kirka. Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Kansje jeg driter meg TOTALT ut nå :oops: men hva er BF Secret Weapons??? Har dere en side jeg kan lese om detta på? jetpacks ser litt TØFT ut Lenke til kommentar
bjs Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 BF secret weapons er en ekstrapakke til Battlefield 1942. Her er siden til Battlefield 1942 og info om Secret weapons: http://www.eagames.com/official/battlefiel...ld1942/home.jsp Her er den norske siden til spillet: www.battlefield.no Her er link til demo av spillet: ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/bat...f_WWII_demo.exe Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 ...og her er ftp-link til HELE spillet: Ftp://.. neida! Secret Weapons er somsagt den andre addon-en til Battlefield. Den første het Road to Rome, og var ikke så bra som SW er! Road to Rome = XPack1 Secret Weapons = XPack2 PS: vanlig BF eier alle moddene til sammen - bare så det er sagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå