Gå til innhold

Høyttalere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du lurer på om det finnes noe som er bedre enn de du har?

 

Nei, må nok skuffe deg. De du har er nok state of the art av hva man kan få innen data høytalere. :love:

 

Neida, så klart det finnes bedre. Det "meste" av høytalere er bedre enn de der. Prøv f.eks å kjøp et billigere sett fra Logitech som har bass (2.1 system)

 

Jeg kjøpte disse til faren min på elkjøp.

https://prisguiden.no/produkt/logitech-x-230-21553

 

Kostet meg 399kr om jeg husker riktig og det er grei og billig lyd. God bass til vanlig bruk.

 

Så ja, det meste er bedre enn det du har. Alt kommer ann på hvor mye du vil bruke på høytalere, og hvor stor plass du har. Selv ville jeg kjøpt Logitech Z5500. Hatt de før, angrer på at jeg solgte det settet

Lenke til kommentar

Så du lurer på om det finnes noe som er bedre enn de du har?

 

Nei, må nok skuffe deg. De du har er nok state of the art av hva man kan få innen data høytalere. :love:

 

Neida, så klart det finnes bedre. Det "meste" av høytalere er bedre enn de der. Prøv f.eks å kjøp et billigere sett fra Logitech som har bass (2.1 system)

 

Jeg kjøpte disse til faren min på elkjøp.

http://prisguide.har...ech-x-230-21553

 

Kostet meg 399kr om jeg husker riktig og det er grei og billig lyd. God bass til vanlig bruk.

 

Så ja, det meste er bedre enn det du har. Alt kommer ann på hvor mye du vil bruke på høytalere, og hvor stor plass du har. Selv ville jeg kjøpt Logitech Z5500. Hatt de før, angrer på at jeg solgte det settet

Nå har Z-5500 blitt byttet ut mot Z-906.

 

Som sagt så finnes det bedre alternativer, men skal du ha god bass så må du nok velge 2.1 system viss du har plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...