Lars26 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hei har en slik og lurer på fins det noen andre som er bedre, veldig lett å plugge i og ikke krever mye plass? skrivebordet er liten skjønner du. Lyden må være mye bedre og bassen også + at lyden ikke fucker seg opp når man tar på full lyd! Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Så du lurer på om det finnes noe som er bedre enn de du har? Nei, må nok skuffe deg. De du har er nok state of the art av hva man kan få innen data høytalere. Neida, så klart det finnes bedre. Det "meste" av høytalere er bedre enn de der. Prøv f.eks å kjøp et billigere sett fra Logitech som har bass (2.1 system) Jeg kjøpte disse til faren min på elkjøp. https://prisguiden.no/produkt/logitech-x-230-21553 Kostet meg 399kr om jeg husker riktig og det er grei og billig lyd. God bass til vanlig bruk. Så ja, det meste er bedre enn det du har. Alt kommer ann på hvor mye du vil bruke på høytalere, og hvor stor plass du har. Selv ville jeg kjøpt Logitech Z5500. Hatt de før, angrer på at jeg solgte det settet Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Så du lurer på om det finnes noe som er bedre enn de du har? Nei, må nok skuffe deg. De du har er nok state of the art av hva man kan få innen data høytalere. Neida, så klart det finnes bedre. Det "meste" av høytalere er bedre enn de der. Prøv f.eks å kjøp et billigere sett fra Logitech som har bass (2.1 system) Jeg kjøpte disse til faren min på elkjøp. http://prisguide.har...ech-x-230-21553 Kostet meg 399kr om jeg husker riktig og det er grei og billig lyd. God bass til vanlig bruk. Så ja, det meste er bedre enn det du har. Alt kommer ann på hvor mye du vil bruke på høytalere, og hvor stor plass du har. Selv ville jeg kjøpt Logitech Z5500. Hatt de før, angrer på at jeg solgte det settet Nå har Z-5500 blitt byttet ut mot Z-906. Som sagt så finnes det bedre alternativer, men skal du ha god bass så må du nok velge 2.1 system viss du har plass. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Tror kanskje det blir et Z-906 på meg til jul da Etter å ha lest litt, så trekker jeg det tilbake. Står forsatt fast på at Z5500 er best (mot Z906) Endret 1. desember 2012 av _tHokA_ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå