feed Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Er under vurdering om jeg skal kjøpe nye pc nå, men ville gjerne hatt svar på disse 2 spørsmålene først. Når kommer DDR2 ut? Er 2,4 GHz versjonen av P4 bedre å klokke enn andre P4 cpu`er.. f.eks. 2,6 eller 2,8 ? Hadde et par spørsmål til men kommer ikke på dem i farten.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Er under vurdering om jeg skal kjøpe nye pc nå, men ville gjerne hatt svar på disse 2 spørsmålene først. Når kommer DDR2 ut? Er 2,4 GHz versjonen av P4 bedre å klokke enn andre P4 cpu`er.. f.eks. 2,6 eller 2,8 ? Hadde et par spørsmål til men kommer ikke på dem i farten.. sp 1: vet ikke sp2: Ja i de fleste tilfeller er den det, har selv testet 2,4. 2,6 . 3,0 de kom ut som dette: 2,4=3,5. 2,6=3,5 . 3,0=3,6 alle kjørt med vannkjøling Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 1. Andre kvartal 2004 er skal første chipsettet med støtte for DDR2 komme ut. Dersom DDR2 brikkene ikke er tilgjengelige/for dyre vil vi nok se noe forsinkelser, men som en nyhet her idag avslørte så er DDR2 validering i full gang. Uansett så blir neppe DDR2 noen ytelserevolusjon, mer naturlig evolusjon så jeg ville ikke holdt av PC kjøp i avvente på dette. 2. Enig med Snekker'n, P4 2.4C er den jeg har sett klokke best, både i MHz og %, siden den har lavest utgangspunkt og blir produsert med samme teknikk som en 3.2GHz (selv om den blir siste sortering i forhold da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå