1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Som tittelen sier så lurer jeg på om hvilket av de to spillene som dere liker best. Neste uke har jeg mattetentamen og har planer om å premiere meg selv med et nytt spill, men jeg vet ikke hvem av dem jeg skal kjøpe. Far cry 3 ser kult ut, og det gjør black ops også. Brøvde black ops littegrann hos en kompis og ble litt sånn forelska i det da, men jeg liker også sandkassespill som far cry 3 er. Et lite problem har jo vært at i de siste 3 cod spillene så blir jeg lei dem etter en uke, så foreløbig så tor jeg jeg planlegger å kjøpe far cry. Har dere noen innvendinger her? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kjøpte black ops2 for 2 uker siden, brant gjennom SP på en dag og spillt litt MP, men nå går det bare i Farcry3 frem til jeg blir lei. I mine øyne så er COD multiplayer bare noe jeg bruker for å lette ventetiden til neste spill jeg er interesert i. Skal du ha MP tar du black ops, vil du ha kul SP tar du FarCry3 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Foreløbig så går jeg fortsatt for far cry 3. Glemte forresten å si at det er til ps3, men tråden er jo under konsollspill, sony. Endret 1. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Gikk for far cry 3 og er veldig fornøyd. Fikk dog ett stort problem da jeg skulle velge co op lokalt og en kompis skulle trykke på start for å være med kommer det opp melding om :" det er ingen brukere" . Noen som har en løsning på dette?? Mvh Frode Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Er det ikke sånn på noen spill at man må ha egen bruker til gjesten? Prøv å lag en bruker til. Er det noen av dere som ikke spiller det på pc? I så fall, har dere merket noe plagsom lagg? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) hadde tenkt til å gå til annskaffelse av farcry3 jeg også.... helt til jeg hørt om 1 dag patchen og at spillet var uspillbart på disc uten denne patchen... og mp er dårlige greier... her er en liten knipe av kommentarer fra folk som har prøvd spillet etter day one patchen... -- had a game earlier where 1 guy was invincible, fired a full mp5 clip and emptyed my pistol mag into him, no vest shield symbols showing up, then BAM he'd melee me -- later on the day (maybe when the US get online more!) it went a bit weird. People flying up and down on my screen and people disappearing and coming back in another spot (kinda like teleporting!) Was crazy -- If the game starts 4v4 then it either finishes that way or with less players. No one seems to join mid-game to fill it up. Only a few hundred online as well, which is a massive shame. -- the MP would be a lot better if I could get a full lobby -- bit laggy, comms don't work properly, the perks are OP and newer players don't stand much of a chance -- really struggling online with this game tbh, finding it pretty tough. can't quite get the right sensitivity set-up on the controller. -- It appears that the ps3 version has the same infinite loading bug that the pc has, as i just got this problem trying to play far cry 3 for the first time. The game just sticks permenantly on the loading screen and no matter how many times i quit and tried again it got stuck every time. -- whilst travelling the isles it starts to lag rather badly. I have died as a result of it. -- spillet blir nok som en ørken etter de første månendene når de fleste er ferdig med sp delen... med blackop2 så er mann garantert at mp delen blir fyllt av spillere i flere år. så valget er klart hvis du har tenkt å spille mp i lengre tid... Endret 2. desember 2012 av 64Zombie Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Når jeg leste de to første setningene så var jeg nesten sikker på at du hadde byttet om på farcry og black ops 2. Jeg har overhode ikke peiling på far cry og deres problemer. Men black ops 2 har hatt store oppstarts vansker. Det er bare å ta seg en tur innom forumet på blackops2 siden til cod. Jeg personlig har fått nok av å bli "spyttet på" av utviklerne bak cod. Black Ops 1 var det siste cod spillet jeg kjøpte. Og jeg har lovet meg selv å aldri bruke penger på flere av dem. Har spilt flere av spillene så jeg vet godt hva jeg snakker om. Jeg gikk fra cod til BF og nå stor trives jeg online. CoD er i mine øyne nå blitt helt latterlig iforhold. Endret 2. desember 2012 av JarlDR Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Om du vil ha et spill som er stort å åpent med mye å utforske så er jo Far Cry 3 spillet å gå for. Er det multiplayer som frister så er jo Black Ops 2 valget, og singleplayer biten er kjempe bra også men vesentlig fortere over og ikke åpent slik som FC3. Så da er det jo bare å se hva som betyr mest for deg og ta et valg EDIT: ser jo nå at valget er blitt tatt... Endret 2. desember 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Helt klart Far Cry! Du får en levende, åpen verden du kan utforske til fots, eller på et av mange kjøretøy. Spennende historie og karakterer har det også. Men om du er ute etter repetiv skyting, på innestengte linære nivåer med klagende 10-åringer, er nok Black Ops II spillet for det. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 EDIT: ser jo nå at valget er blitt tatt... nei, ingenting er avgjort enda. Jeg tror jeg går for far cry, men er litt usikker med tanke på det at jeg har lest at det av og til har en lav framerat og "frame shattering" tror jeg det var. Er det noen som vet om dette er ekstremt plagsomt, eller om det bare skjer av og til. Det blir vell litt som i asassins creed 3, i intense situasjoner så får det veldig lav framerate. Det er egentlig en av grunnene til at jeg vil kjøpe black ops, det har ikke sånn ekstremt krevende grafikk, og det har alltid høy framerate. Det er lenge siden jeg har spilt et spill med skikkelig høyt tempo uten lag, og det er noe jeg savner. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 etter litt søking og review-lesing så tror jeg faktisk at jeg ombestemmer meg til black ops. Fant noen venner som også gamer det pluss at det har en myebedre framerate og jeg som sagt savner lit smooth high speed acktion. Savner fortsatt noen her som kan fortelle meg om de merker lagging på far cry til ps3. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 nå posted jeg her en post angående en ordentlig test av farcry3, jeg går ut i fra du har sett den nå. blackops2 funker utmerket, grafikken er okay og funker bra. hvis det må ned på det nivået for å få det spillbart så er det helt greit... spill med med mye screen tearing og framerate drops som farcry3 blir ikke kjøpt... blir sjøsjuk av det der... Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 nå posted jeg her en post angående en ordentlig test av farcry3, jeg går ut i fra du har sett den nå. blackops2 funker utmerket, grafikken er okay og funker bra. hvis det må ned på det nivået for å få det spillbart så er det helt greit... spill med med mye screen tearing og framerate drops som farcry3 blir ikke kjøpt... blir sjøsjuk av det der... ja, jeg så den du posta, det er egnetlig helt grusomt at det er sånn. Så en lignende video av black ops hvor de målte frameraten og den var opp til dobbelt så høy som på far cry, ofte mer enn det og Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Huff og huff. Så det du la ut ang far cry. Det så virkelig ikke bra ut. Enig med deg at slike spill holder man seg unna. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 At man i det hele tatt kan vurdere de to opp mot hverandre. Greit nok. Far Cry 3 har sine problemer med framerate og screentear, men det er et lite problem i mine øyne. Jeg kjøpte Black Ops 2 og det var bortkastede penger. Makan til drittspill skal man lete lenge etter. Karakterene er så stereotyper og cheesy at man lurer på om utvikler er seriøs eller om de parodierer. Masse kule og macho ting å gjøre (flyvedrakt, klatring osv) , problemet er man kun gjør det en gang og aldri mer. Selve malen på en gimmick. Når det kommer til multiplayer er det kult.. Hvis man er 14år og har ADHD. Har spilt en del MP og makan til møl er det lenge siden jeg har spilt. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste positiv ting med Black Ops 2..eller jo...Det har fått meg til å sette enda mer pris på de gode spillene jeg har. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Man får flyvedrakt i FC 3 også Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) At man i det hele tatt kan vurdere de to opp mot hverandre. Greit nok. Far Cry 3 har sine problemer med framerate og screentear, men det er et lite problem i mine øyne. Jeg kjøpte Black Ops 2 og det var bortkastede penger. Makan til drittspill skal man lete lenge etter. Karakterene er så stereotyper og cheesy at man lurer på om utvikler er seriøs eller om de parodierer. Masse kule og macho ting å gjøre (flyvedrakt, klatring osv) , problemet er man kun gjør det en gang og aldri mer. Selve malen på en gimmick. Når det kommer til multiplayer er det kult.. Hvis man er 14år og har ADHD. Har spilt en del MP og makan til møl er det lenge siden jeg har spilt. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste positiv ting med Black Ops 2..eller jo...Det har fått meg til å sette enda mer pris på de gode spillene jeg har. når det kommer til singel player story så kan mann sammenligne blackops2 med en dårlig 80 talls action film med chuck norris/rambo/steven seagal etc i spissen... man kan ikke forvente seg mer. i mp delen til blackops2 så er det hardbarka action som teller. spillet har glimmrende farmerate og ingen screen tearing problemer.. farcry3 har en glimmrende story i singel player det er det ingen tvil om, men mere en det er det heller ikke. mp delen er en fjasko, den fungerer ikke i det hele tatt... og tar man med screen tearing framerate dropings opp i det hele. blir det et spill som det ikke er noe vits i å kjøpe til konsol. når det kommer til multiplayer til blackops2 så fatter du nok ikke greia med det. jeg var også en av de som hatet cod og særlig blackops. min greie var rpg og singel player, mye var pga at jeg ikke greide å følge med på allt som foregikk på skjermen. jeg var rett å slett for treig på avtrekkeren og snu meg rundt. men jeg så på det som en utfordring og 'stuck with it' som dem sier. så etter et 1 år med casual blackops/moh2010/bfc2/mw3 og dedikert killzone2/3 spilling. så forsto jeg greia med disse skyte spilla, det handler om adrenalin fylt action, man må handle rask og tenke strategi på sekunder. det er det som er greia. så er det også veldig casual, og det er toppers, jeg slipper å sette av 30 timer bare for å spille et spill. i senere tid så har jeg også testet ut litt på en kamerat han spiller kun spill som skyrim og fallout osv... og kastet han rett inn i et skyte spill som blackops eller killzone3... først blir det famling med kontrolleren og knappene. så ser man frustrasjonenpga bygge seg opp vær gang han blir drept. til slutt så er fyren klar til å kaste kontrollen veggi mellom av sinne.... det var meg også en gang, før jeg spillte skyte spill. Endret 4. desember 2012 av 64Zombie Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 At man i det hele tatt kan vurdere de to opp mot hverandre. Greit nok. Far Cry 3 har sine problemer med framerate og screentear, men det er et lite problem i mine øyne. det er de to nye spillene jeg har lyst på, men jeg har bare råd til ett av dem Og det med framerate og screantear det virker kanskje ikke så ille når man spiller det, men når man går over til et spill uten de problemene så merker man lett hva man har gått glipp av Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Helt enig med deg. Det gjør forskjell. Men jeg personlig har hatt det mer gøy med FC 3 enn Blops 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå