MX12098764 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hei! noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Seymour duncan SPB3 quarter pound mikrofoner for p-bass? Sliter med å finne noe her i Norge Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 ebay er flott til sånne småsaker! Siden mikrofonene gjerne varer i mange årtier(med mindre du behandler dem på en sær, sær måte) så er det egentlig lite å vinne på ha norsk reklamasjon på mikrofonene. Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kjøpte mine fra Thomann.de Blir kanskje litt dyrt med toll og frakt om du skal sende dem til Norge, men jeg selv sendte dem til slektninger i Sverige, for så å hente dem der selv (bor nære grensa). Utrolig digge pickups, men ikke så lett å finne dem i Norge nei, i alle fall ikke i nettbutikker. Og om du har så flaks å finne dem, er de nok garantert svindyre i forhold til utenlandske nettsider Mens jeg skrev det over, søkte jeg dem opp, og fant denne siden http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=product_info&cPath=454&products_id=19820&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Seymour%2520Duncan%2520S.Duncan%2520SPB-3%2520Quarter%2520Po Men som jeg sa, ville de være ganske dyre i forhold.. Disse koster 1.100kr, mens jeg kjøpte dem for rundt 500. Lenke til kommentar
MX12098764 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Takk for svar folks! Fikk kjøpt dem på Ebay for en billig penge Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Lykke til med nye mikrofoner! Tror du vil like dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå