Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rar opplevelse. Hjelp.

snorkeren

Anbefalte innlegg

Kan jeg få abcence anfall av å slutte brått på medisinene? Kan cipralex gi varig hjerneskade som kn gi epilepsi?

Min ukvalifiserte gjetning er at det er uheldig og slutte brått. Spesielt på Cipralex som har kort halveringstid. Jeg tipper også at det er uheldig dersom brå avslutning på medisiner fører til søvnløshet. Jeg tror også avslutning på medisiner er noe som kan gi symptomer som kanskje bør behandles med ytterligere medisiner, kanskje benzodiazepiner, uten at jeg er kvalifisert for å mene noe om det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

For det første så skal man aldri slutte brått med Epilepsi medisin. Da går det gærnt, det kan jeg personelig garantere deg. Skal du opp eller ned må man gå gradvis mg i slengen å selvsagt i samsvær med Nevrologen.

For det andre. Min bror døde av epilepsi av en alder av 27. Han gikk på en normal dose medisinering, han begynnte å få en del anfall samt bet seg i tungen (GTK anfall) ,MEN han gikk ikke til legen før det var for sent.

Ikke for å skremme deg, men..

Jeg har bare en ting å si til deg. Gå til legen mann, å få han til å ordne en time til deg hos en Nevrolog samt en EEG! Så får du vite om dem ser noe aktivitet der. Dem er tross alt spesialister.

Endret av Jann.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

La meg se om jeg har forstått det riktig..

Du la deg ned på puten og det føltes som om du koblet ut i noen sekuder. Øynene var fortsatt åpen. Korrekt?

Forstår ikke at folk hopper på konklusjoner som hjerteinfarkt, hjernesvulst og at vi lever i the matrix. Hvis du vet det kan ha noe med en tidligere lidelse så er det ingen grunn til panikk. Slike småting kan skje hvem som helst. Ikke noe å bekymre seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...