snorkeren Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Det var natt og jeg låg i sengen. Jeg var våken og hadde nettopp skiftet lydbok på mobilen. Jeg la meg ned og plutselig var det som om jeg hadde vært borte i noen sekunder. Da jeg kom til meg selv så hadde jeg siklet litt. Da jeg var barn hadde je absencer epilepsi. Kan det være epilepsien som kommer tilbake? Jeg hadde øynene åpne hele tiden. Endret 1. desember 2012 av snorkeren Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 At du ikke drar til legen med alle dine problemer er meg ett under.. 4 Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Hvorfor skal jeg dra til legen med alt? Er det ikke bare å spørre etter råd på forum da? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fordi ingen av oss (eller, de fleste av oss) er ikke kvalifiserte til å gi deg svar et ordentlig eller reelt svar. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Men det kan fortsatt hende noen har hatt en lignende hendelse, eller om trådstarter ikke har mulighet for en legetime de neste dagene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Det kan være mulig at epilepsien kan ha kommet tilbake, men dette er nok lite trolig. Ett slik symptom som du hadde kan være hjerteinfarkt. Har du hatt noe vondt i brystet i det siste? Hvis det er tilfelle så bør du dra til en lege med en gang! Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Det kan være mulig at epilepsien kan ha kommet tilbake, men dette er nok lite trolig. Ett slik symptom som du hadde kan være hjerteinfarkt. Har du hatt noe vondt i brystet i det siste? Hvis det er tilfelle så bør du dra til en lege med en gang! Jeg har ingen problemer med hjertet, og har ikk hatt vondt i brystet. Jeg er bare 27 år. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 27 år eller ei. Du kan ha hatt ett hjerteinfarkt! Jeg skjønner egentlig hvorfor du ikke sjekker dette med en lege! Det kan være alvorlig! Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg har vært sjekket for hjertefeil og hjerteproblemer innog ut, og alt er i orden med hjertet mitt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Da er det mulig at epilepsien kanskje har kommet tilbake. Ikke vet jeg, men når det ikke er hjertet så er det en vesentlig større risiko for at epilepsien har kommet. Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Ok Endret 1. desember 2012 av snorkeren Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg er ikke sikkert altså! Du må høre med en lege for å få bekreftet det! Det er mulig at det bare var ett engangstilfelle. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Høres ikke bra ut at hjernen din har stoppet opp å virke en liten stund... Jeg hadde personlig vært livredd om noe slikt hadde skjedd meg. Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 I dag spilte vi bingo og jeg pleier å følge godt med og jeg satt ved bingotrilleren. Jeg fikk allikevel ikke med meg at de trekte tallet 7. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg har vært sjekket for hjertefeil og hjerteproblemer innog ut, og alt er i orden med hjertet mitt. Jaså? Når var siste gang? Lenke til kommentar
festen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Min ukvalifiserte mening er at det sikkert er uheldig for deg å ta medisiner som senker krampeterskelen. Det samme gjelder lite næring, søvnmangel, stress, osv.... Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Jaså? Når var siste gang? For 6 eller 7 år siden. Min ukvalifiserte mening er at det sikkert er uheldig for deg å ta medisiner som senker krampeterskelen. Det samme gjelder lite næring, søvnmangel, stress, osv.... Kan jeg få abcence anfall av å slutte brått på medisinene? Kan cipralex gi varig hjerneskade som kn gi epilepsi? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 For 6 eller 7 år siden. Resultater som er 6-7 år gamle er ikke troverdige prøver. Du bør testes på nytt for å være helt sikker! Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 My point exactly! Mye kan skje med kroppen på 6 eller 7 år.. Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Resultater som er 6-7 år gamle er ikke troverdige prøver. Du bør testes på nytt for å være helt sikker! Jeg er helt sikker på t det ikke hadde med hjertet å gjøre. Jeg hadde ikke vondt i brystet eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå