Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rar opplevelse. Hjelp.

snorkeren

Anbefalte innlegg

Det var natt og jeg låg i sengen. Jeg var våken og hadde nettopp skiftet lydbok på mobilen. Jeg la meg ned og plutselig var det som om jeg hadde vært borte i noen sekunder. Da jeg kom til meg selv så hadde jeg siklet litt. Da jeg var barn hadde je absencer epilepsi. Kan det være epilepsien som kommer tilbake? Jeg hadde øynene åpne hele tiden.

Endret av snorkeren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være mulig at epilepsien kan ha kommet tilbake, men dette er nok lite trolig. Ett slik symptom som du hadde kan være hjerteinfarkt. Har du hatt noe vondt i brystet i det siste? Hvis det er tilfelle så bør du dra til en lege med en gang!

Jeg har ingen problemer med hjertet, og har ikk hatt vondt i brystet. Jeg er bare 27 år.

Lenke til kommentar

Jaså? Når var siste gang?

For 6 eller 7 år siden.

Min ukvalifiserte mening er at det sikkert er uheldig for deg å ta medisiner som senker krampeterskelen. Det samme gjelder lite næring, søvnmangel, stress, osv....

Kan jeg få abcence anfall av å slutte brått på medisinene? Kan cipralex gi varig hjerneskade som kn gi epilepsi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...