Gå til innhold

Windows 7 Dell inspiron, Safari internettbrowser henger/svarer ikke. Hvorfor?

Anterialis

Anbefalte innlegg

Hei,

dette gjelder min kjærestes datamaskin, en ny Dell Inspiron i 3-4 tusenkronersklassen. Hun har hele tiden brukt Safari da hun har iPhone, og da disse synkroniserer bookmarks osv.

Plutselig en dag sluttet Safari å svare. Det kom opp feilmelding, og beskjed om at programmet må avsluttes. Dette skjer hver gang Safari startes.

Jeg har forsøkt avinstallere og reinstallere flere ganger og skru av maskinen, ingen ting fungerer. Hver gang jeg starter opp Safari, står det at programmet ikke svarer. Hva kan grunnen til dette være?

Jeg vet at Safari synkroniserer med Apples servere hva bokmerker og slikt gjelder, kan det være dette som feiler?

Alle andre browsere (og internett) fungerer flott.

Video av hendelsen på Windowsmaskina:

På forhånd takk for svar =)

EDIT: Jeg tenker at dette kanskje har noe å gjøre med at Safari synkroniserer bookmarks (og andre ting?) med internet og iPhones man måtte ha. Kjæresten har mange bookmarks på iPhonen sin, og disse vil da synkroniseres med Safari på Windows. Dersom det er noe feil med denne bokmerkekopien på internet, kan det kanskje tenkes at Safari på Windows krasjer når programmet prøver hente denne bokmerkekopien? Hva tenker dere?

EDIT2: Printscreenvideo av krasj-prosessen lastet opp.

Endret av Anterialis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...