Øystein.F. Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Det er på tide å ta på seg tøflane, fyre i peisen, og ta det med knusande ro. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Synes godt du kunne ha nevnt Paper Mario til 3DS, var jo tross alt ikke mange andre spennende desember-spill å snakke om. Lenke til kommentar
cterjesen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Greit at dere gleder dere til neste utvidelse til Skyrim, men det er nettopp dette. En utvidelse, ikke et eget spill. Selv om kvaliteten muligens er bedre en masse annet som lanseres i desember, kunne dere heller brukt plassen til noe som faktisk er et spill. Eksempelvis Paper Mario til 3DS som Camrot nevner. Lenke til kommentar
fRdz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Veldig kult at dere har tatt med Darkfall UW. Spillet har slitt lenge med dårlig ui og gamle konsepter, nå er det meste ryddet opp og jeg tror det som gjorde avsmak tidligere har blitt forbedret og kommer til å gi en syk spillopplevelse! 1 Lenke til kommentar
Bratwurzt Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Er forsåvidt misinformasjon at det nye LOTR spillet er det første MOBAet til konsoll. Awesomenauts regnes som et MOBA selv om det gjorde noe originalt med sjangeren ved å sette et MOBA spill i en 2D plattformer setting. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 "Det er noko med å nå desember som får meg til å tenkje «Ja! Eg klarte det». Eg kom meg gjennom enda eit år med ei absurd mengde spel som helst skal kikast på." Med tanke på at verden går under 21st desember er det kanskje litt tidlig å si at du kom deg gjennom enda et år? Var fint lite på den listen jeg er interessert i, kanskje med unntak av Baldur's Gate til iPad. Men kjøpte Wii U i går, så burde klare meg en stund. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Wii U redda min desember denne gang samt Persona 4 Golden som er på vei til meg fra Canada Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 rart d ikke kommer ut et eneste bra PC spill rundt jul Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 særriøst,,,tar dere DLC som spill på gamer.no?? og nok en spill måned som suger. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Book of Unwritten Tales, men ingen Primordia? Her må noen i Gamer har begynt tidlig med julegløggen. Er jo ganske vanlig at Gamer ikke nevner potensielle GOTY-spill, men det får da være måte på. Endret 1. desember 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Gah, Dragonfall ser så fantastisk ut. Må virkelig skaffe meg det. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Book of Unwritten Tales, men ingen Primordia? Her må noen i Gamer har begynt tidlig med julegløggen. Er jo ganske vanlig at Gamer ikke nevner potensielle GOTY-spill, men det får da være måte på. Enig. Et Uncharted kortspill og Skyrim DLC tar de med, men et nytt Mario-spill er ikke engang nevnt. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Guardians of Middle-earth ser dessverre tragisk ut, Warner Bros må gå sammen med Creative Assembly og lage Lord of the Rings: Total war. De er nok en av få utviklere som kan lage et spill som kan leve opp til lotr sin lore og massive skala. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Dere glemte Vice City til iOS Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Med fare for å virke negativ kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ikke gleder meg til et eneste spill som kommer i desember - og godt er det mtp. på den altaltaltalt for store backloggen jeg sliter med å komme igjennom! Mulig jeg bare begynner å bli gammel og sær... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Guardians of Middle-earth ser dessverre tragisk ut, Warner Bros må gå sammen med Creative Assembly og lage Lord of the Rings: Total war. De er nok en av få utviklere som kan lage et spill som kan leve opp til lotr sin lore og massive skala. Skulle gjerne sett et Lord of the Rings: Total War ja. Selve grunnmekanismene i Total War er jo som skapt for et storskala Lotr-spill. Det eneste som mangler er litt større fokus på enkeltpersoner i historien og kamper samt litt større muligheter for å bruke magi (f. eks til å gjøre forskjeller på slagmarken). Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Enig. Et Uncharted kortspill og Skyrim DLC tar de med, men et nytt Mario-spill er ikke engang nevnt. NSMB U kom ut i november. Det ble tatt med i november-artikkelen. Edit: Wops. Jeg glemte at Paper Mario SS ikke har kommet ut i Europa ennå. Endret 2. desember 2012 av Leflus Lenke til kommentar
oczer Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Syntes kansje at det er litt tynt med kule spill som blir sluppet til jul i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå