Zuluzion Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvor kan jeg skaffe små DVD+R(W) eller DVD-R(W)? Eller finnes det ikke? Er Plextor PX-708A no tes`? Skal kanskje kjøpe meg den. Eller burde jeg vente litt? Eller kommer det en ny NEC brenner? Takk for alle svar Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Små DVD'er? Tenker du da på noe ala sånne mini-cd'er? Dette finnes nok ikke til DVD formatet så langt jeg vet. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Neida, skal nok kunne få tak i 8cm DVD... Jeg har noen 8cm cder, og der var det slik "reklame" med, hvor jeg mente å se cd rw, dvd r , cdr, dvdrw. Er en stund siden da. Men Småe dvd skal da finnes? Lenke til kommentar
daydreamer Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Mini dvd finnes det, SONY har jo et videokamera som er basert på dette. Prøv sony forhandlere de burde vite hvor dette kan skaffes Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 takk for alle svar Kan dere gi meg url til noen av produsentene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå