BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg har ett problem med ett tastatur her! Etter at jeg brukte touch metoden sa kom jeg borti ett eller annet her! Nar jeg holder inn shift tasten og trykker pa tallet 8 s[ kommer det opp noe helt annet! Dette gjelder kun n[r jeg er p[ internett! Hjelp meg! Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Shift+alt Eventuelt: Kontrollpanel -> Region og språk -> Tastatur og språk -> Endre tastatur -> Standard inndata -> Norsk Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Takk, men nå har jeg ett nytt problem! Når jeg logget meg på pc en så kommer det sånn Welcome bilde. Det bilde har stått på skjermen i ett kvarter nå! Skal jeg bare vente å se, eller er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Welcome bilde? Altså noe som du ikke har sett tidligere? Mulighet til å ta en bilde av dette og laste opp? Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Han mener splashscreen bildet når du logger på windows. Test med en annen bruker, eller i safemode Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg bare tok sjansen med å skru av maskinen og skru den på igjen. Funket bra! Nå har bokstavene blitt normale også! Takk til dere som har hjulpet meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå