Xiphac Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Heisann. Trenger noen anbefalinger til et nytt skjermkort i 1500 - 2000,- klassen. Jeg er ikke lenger noen hardcore gamer, men litt spilling blir det jo. Har i dag et 5870 kort med en vifte som skriker og jamrer seg noe helt forferdelig,og trenger et kort som er litt vassere enn dette. Om det er nVidia eller amd er uvesentlig. Takker for svar. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Dette kan jeg anbefale: Sapphire Radeon HD7950 kr 1995,- http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=769162 3 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Enig den. Tror ikke du får noe bedre enn 7950 til 2000,-. 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2012 Har i dag et 5870 kort med en vifte som skriker og jamrer seg noe helt forferdelig. Hva med å blåse støv vekk fra skjermkortet? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Hva med å blåse støv vekk fra skjermkortet? Han ville ha et bedre kort uansett som jeg forstod.. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Dette kan jeg anbefale: Sapphire Radeon HD7950 kr 1995,- http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=769162 Takk, det ser ut som et fint kort til å erstatte 5870 kortet. Bra ytelse i forhold til pris. Hva med å blåse støv vekk fra skjermkortet? Hjelper ikke. De ulydene har vært der nå i snart et 1 års tid, og kan minne om en barbermaskin med dårlige batterier. Han ville ha et bedre kort uansett som jeg forstod.. Det stemmer. 5870 er fortsatt et ok kort men alt til sitt bruk. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Om vifta på 5870-kortet har gått i stykker, så er det jo grunn til RMA. Så selv om du kjøper et nytt kort, så kan du jo fortsatt sende det gamle i retur til hvor enn du kjøpte det (forutsatt at garantien fortsatt gjelder), så får du en erstatning av noe slag som du kan ha i reserve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå