afixy Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (Sikkert feilpost, men vet ikke hvor ellers poste den) Hei, posten var på døra med min andre iphone i dag. Da var jeg ikke hjemme, så fikk ikke motatt noe pakke. Leser på historikken på apple.no : avtal ny tid med budfirma for ny levering. Står ikke oppgitt noe nr jeg kan nå de på engang. Rimelig frustrert. Hvordan får jeg min pakke? Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) La de igjen en lapp i postkassen? Se hvilket budfirma det står. Ta kontakt med Apple -> spør om hvilket budfirma som blir brukt om du ikke finner ut av det. Edit: Leste ikke at du sa at Posten leverte den. Sjekk sporingsnummeret på posten.no/ring Posten kundeservice på 04004. Endret 1. desember 2012 av Punainen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Du kan som regel kontakte posten, de har som oftes en finger med i spillet uansett hvilket firma som leverer Lenke til kommentar
afixy Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Ser på apple.no at det er TNT, som leverte. La ikke igjen noe kontaktkort i postkassa. Rimelig dårlig av de. Synes også de kunne prøvd ta kontakt pr. mobil, så vi kunne avtalt noe nærmere. Lenke til kommentar
afixy Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 La de igjen en lapp i postkassen? Se hvilket budfirma det står. Ta kontakt med Apple -> spør om hvilket budfirma som blir brukt om du ikke finner ut av det. Edit: Leste ikke at du sa at Posten leverte den. Sjekk sporingsnummeret på posten.no/ring Posten kundeservice på 04004. Det som også er rart at jeg ikke har noe sporingsnr. bare po-nummer og referanse-nr fra apple. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 TNT - Apple kunder: 67 11 97 20 Lenke til kommentar
afixy Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Aha, takk. Da får jeg ringe de i morgen. Fikk også sporet pakken min fra tnt.com. Utrolig irriterende, at de ikke bare kunne legge igjen en hentelapp i postkassa. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 De skal egentlig ringe deg om du ikke er hjemme, men det er det ikke mange sjåfører som gidder Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (... men vet ikke hvor ellers poste den)Hei, posten var på døra med min andre iphone i dag.............. Er nok litt overtrøtt, men hahaha da! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Er nok litt overtrøtt, men hahaha da! Eh ja, du er nok en smule overtrøtt. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Eh ja, du er nok en smule overtrøtt. Også har du det nicket da Endret 1. desember 2012 av jigaplow Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Også har du det nicket da ? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 ? Ikke ta deg selv så høytidelig da, du må jo se den Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ikke ta deg selv så høytidelig da, du må jo se den Skjønte ikke hva nicket mitt hadde med overtrøttheten din å gjøre. Snakker du om nicket mitt iforhold til topic-emnet? Isåfall fortsatt ikke så rasende festlig, men ja, jeg skjønte den Lenke til kommentar
afixy Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Hehe, ble litt små morsomt med det nicket i tillegg Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har faktisk jobbet for TNT også, for å toppe hele greia Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hahaha, dette er det verste! Lenke til kommentar
afixy Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Haha, blir bare bedre og bedre (neida, fra spøk til alvor ) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Haha TNT leverer ikke på lørdager, så tror du må vente til Mandag. Lenke til kommentar
afixy Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Hm, men de har vel kundeservice over tlf på lørdag? Kanskje jeg kan avtale at jeg kan hente pakken selv, hvor enn nå den er. Utrolig hvor mye ekstra styr en lat sjåfør kan lage til ekstra arbeid... men, men. Edit: Når far fikk sin iphone, la de igjen en hentelapp i postkassa. Endret 1. desember 2012 av afixy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå