Spillredaksjonen Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Se hva som skjuler seg bak årets første luke. Les hele saken Lenke til kommentar
Haugsti Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 And so it begins... 2 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Vinner jeg denne, har jeg årets julegave å gi bort Lenke til kommentar
cfg Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Vinner jeg denne, har jeg årets julegave å gi bort Kan gjerne ta imot den julegaven jeg. Skal ikke være vanskelig altså! 3 Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Nå er vel svarene på spm. 2 litt feil, da. En av de er riktig for Windows-lanseringen, men det kom ut på Mac OS en måned før. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hvor melder man inn IP for å få sendt fler bidrag? Er på jobb og her er det allerede maks Lenke til kommentar
Larzi Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Nå er vel svarene på spm. 2 litt feil, da. En av de er riktig for Windows-lanseringen, men det kom ut på Mac OS en måned før. Nemlig, og spørsmålet er når det FØRSTE gang kom i salg. En annen ting er at 2 av alternativene passer sånn ca. med begge utgivelsene (Ble sluppet tidligere i USA enn i Europa) Synes dette spørsmålet burde spesifiseres og alternativene endres til den faktiske FØRSTE utgivelsen av diablo 3 på mac os i usa Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Står over den, slik at den som ikke har D3 kan få den. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jøss, ikke dårlig for første luke dette! Satser på at jeg har mer flaks i år, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå