PcAj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Strømforsyningen er definitivt ikke problemet, det kan jeg trygt si. Det holder i mengdevis med 650w på 3570k/7970. Dessuten har Corsair noe av den beste kvaliteten du kommer borti når det gjelder strømforsyninger. Merkelig at min 6950 hadde minimum 650w, det er endel eldre en 7970. Husk at denne er overklokket, så selvom det står 500w øker nok dette en del. I min mening er det eneste jeg ville oppgradert strømforsyningen på det systemet. Resten er jo ok. For all del, corsair lager gode produkter og alt sånt, men 650 begynner å bli litt for lite for nyeste hardware nå til dags, og spesielt hvis ting skal overklokkes. Problemet er ikke at maskinen ikke kjører, men dårligere ytesle systemet ikke nødvendigvis forteller deg om. Edit: Ser at Oc- edition krever 550 W, 50 mer, men det er fortsatt 100 å gå på,- er prossesoren overklokket? Endret 4. desember 2012 av PcAj Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Hei TheMightUnknown, jeg tror du har en flaskehals på strømforsyninga di, som jeg tipper ødelegger en del for ytelse. Tror neppe det er grunnen. Merkelig at min 6950 hadde minimum 650w, det er endel eldre en 7970. Husk at denne er overklokket, så selvom det står 500w øker nok dette en del. I min mening er det eneste jeg ville oppgradert strømforsyningen på det systemet. Resten er jo ok. For all del, corsair lager gode produkter og alt sånt, men 650 begynner å bli litt for lite for nyeste hardware nå til dags, og spesielt hvis ting skal overklokkes. Problemet er ikke at maskinen ikke kjører, men dårligere ytesle systemet ikke nødvendigvis forteller deg om. Edit: Ser at Oc- edition krever 550 W, 50 mer, men det er fortsatt 100 å gå på,- er prossesoren overklokket? Dersom dine påstander stemmer, skulle ikke dette også gå ut over andre spil? Jeg spiller også BF3 på dette oppsettet uten noen problemer. Endret 4. desember 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Dersom dine påstander stemmer, skulle ikke dette også gå ut over andre spil? Jeg spiller også BF3 på dette oppsettet uten noen problemer. det er tvilsomt at det er pc-en din det er noe feil med. Som du sier så funker det jo på bf3. Det er gta iv som er lagd for konsoll, og er dårlig portet til pc, derfor så er det nok spillet det er noe feil med. Som for eksempel den windows event log greia jeg viste deg. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) det er tvilsomt at det er pc-en din det er noe feil med. Som du sier så funker det jo på bf3. Det er gta iv som er lagd for konsoll, og er dårlig portet til pc, derfor så er det nok spillet det er noe feil med. Som for eksempel den windows event log greia jeg viste deg. Jeg er enig, det kan hende det bare fungerer dårlig på det oppsettet, i tillegg til at det er en dårlig port. Jeg vil anbefale denne siden; http://pcgamingwiki.com/wiki/GTA_IV her kan du prøve å se om det er noe som fungerer. Lykke til! Endret 5. desember 2012 av PcAj Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Er nok kun dette spillet som er problemet. Har du gått igjennom denne prosessen på steam, og vet med sikkerhet dette? Hei.Var litt sent ute å svare, men utifra svaret ditt, så er det 100% sikkert spillet som er problemet ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hei.Var litt sent ute å svare, men utifra svaret ditt, så er det 100% sikkert spillet som er problemet ja Hehe, er klar over det. Har kontaktet Rockstar support, og håper de kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hehe, er klar over det. Har kontaktet Rockstar support, og håper de kan hjelpe meg. A pfffhhh huahahahahaha :green: :green: Lite trolig..sorry for latterkula. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hei, kom litt seint inn i tråden, men hvilke innstillinger kjører du på? Du kan jo selvfølgelig installere noen grafikk mods og sette innstillinger enda lavere. Jeg husker ikke hva jeg kjørte mitt GTA iv på, men det var noe rundt 50FPS med et 6950 og noen mods. Husker ikke de heller desverre, men jeg fikk til slutt GTA til å se sånn ut: Brukte noen mods som het IceEnhancer eller noe. Endret 12. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hei, kom litt seint inn i tråden, men hvilke innstillinger kjører du på? Du kan jo selvfølgelig installere noen grafikk mods og sette innstillinger enda lavere. Jeg husker ikke hva jeg kjørte mitt GTA iv på, men det var noe rundt 50FPS med et 6950 og noen mods. Husker ikke de heller desverre, men jeg fikk til slutt GTA til å se sånn ut: Brukte noen mods som het IceEnhancer eller noe Jeg gidder ikke bruke mods når ikke spillet fungerer som det skal. Min PC skal kunne kjøre GTA IV på ultra uten problemer, men det er en elendig port, noe som fører til at det er et drit spill på PC. A pfffhhh huahahahahaha Lite trolig..sorry for latterkula. Kan godt være at Rockstar klarer å hjelpe meg, da det er de som er utviklerne av spillet, og derfor også dem som har peiling på spillet. Endret 12. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det går alltids an å prøve, men ja, det er en drit dårlig port. Hvis du ender opp med å prøve, husk å ta en sikkerhetskopi av "vanilla" GTA iv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Jeg fant ut av problemet. En må ha presist disse innstillingene for at det skal kunne kjøres uten FPS lagg: Skal sies at spillet absolutt ikke ser gale ut med disse innstillingene. Det merkes egentlig ikke. En kan prøve seg litt med ulike på Very high, men dersom det ikke funker ta det ned på High. Med innstillingene spiller jeg med en framerate på 56, uten noen framedrops uten det er noe spesielt. Endret 1. februar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Har du de nyeste driverene til grafikkortet? Hele amd 7000 serien har jo fått massive ytelseforbedringer fra driveroppdateringer. Dersom du bruker de som kom med på cden så bør du hvirkelig oppdatere. Endret 2. februar 2014 av DagErlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå