CFD Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Nå som det blir tatt bilder over hele landet så kan vi ikke legge ut bildene som blir tatt da. Selv så tok vi bilder idag og jeg regner med og få dem rimelig snart iallefall. Legg dem ut FFS! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 ...blablabla...regner med og få dem rimelig snart iallefall hvis det var photoline som tok bildene så må du regne med at de har en annen definisjon på ordet snart enn folk flest. nemlig 10-12 måneder. det tok ivertfall så lang tid i fjor Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Tar ikke bilde før etter høstferien jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har ikke tatt noen bilder...men så har jeg heller ikke vært på skola da de 2-3 siste dagene Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Nå som det blir tatt bilder over hele landet Bombastisk uttalelse. Her blir det ikke tatt bilder før nærmere juleferien. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 ...blablabla...regner med og få dem rimelig snart iallefall hvis det var photoline som tok bildene så må du regne med at de har en annen definisjon på ordet snart enn folk flest. nemlig 10-12 måneder. det tok ivertfall så lang tid i fjor så sant så sant. må være det verste somlefirmaet jeg har vert borti noen gang! 10 mnd tok det å få bildene! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 ...blablabla...regner med og få dem rimelig snart iallefall hvis det var photoline som tok bildene så må du regne med at de har en annen definisjon på ordet snart enn folk flest. nemlig 10-12 måneder. det tok ivertfall så lang tid i fjor amen. skolen vår uttalte før sommeren at de ikke ville ha noe med Photoline å gjøre de neste hundre (100) årene... jeg skjønner i bunn og grunn hvorfor, der tar man ikke et snart for et snart, nei... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Rart dette altså. Vi har tatt bilder med Photoline før ,men nå har de byttet til Ariel foto (eller noe slikt. Så ikke helt riktig etter på den lappen jeg fikk) Tok ikke så langt tid med photoline her ,men det tok litt over 1mnd hvis jeg ikke husker feil. Her så tar man iallefall bilder så det holder. Både Ariel og photoline afaik. Men kanskje det bare er slikt på vestlandet ,men det er jo enda en fordel ved og bo på vestlandet Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Her så tar man iallefall bilder så det holder. Både Ariel og photoline afaik. Men kanskje det bare er slikt på vestlandet ,men det er jo enda en fordel ved og bo på vestlandet jeg bor på vest-landet, men kun photoline har tatt klasse bilder på skolen min Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hmm... denne tråden har sklidd veldig ut, så da blir den dessverre stengt. Det var liksom meningen at dere skulle poste klassebilder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg