Gå til innhold

Legg ut Klassebildeneevt portrettene

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...blablabla...regner med og få dem rimelig snart iallefall

hvis det var photoline som tok bildene så må du regne med at de har en annen definisjon på ordet snart enn folk flest. nemlig 10-12 måneder. det tok ivertfall så lang tid i fjor :evil:

så sant så sant. må være det verste somlefirmaet jeg har vert borti noen gang! 10 mnd tok det å få bildene! :evil:

Lenke til kommentar
...blablabla...regner med og få dem rimelig snart iallefall

hvis det var photoline som tok bildene så må du regne med at de har en annen definisjon på ordet snart enn folk flest. nemlig 10-12 måneder. det tok ivertfall så lang tid i fjor :evil:

amen.

skolen vår uttalte før sommeren at de ikke ville ha noe med Photoline å gjøre de neste hundre (100) årene... jeg skjønner i bunn og grunn hvorfor, der tar man ikke et snart for et snart, nei...

Lenke til kommentar

Rart dette altså. Vi har tatt bilder med Photoline før ,men nå har de byttet til Ariel foto (eller noe slikt. Så ikke helt riktig etter på den lappen jeg fikk)

Tok ikke så langt tid med photoline her ,men det tok litt over 1mnd hvis jeg ikke husker feil.

Her så tar man iallefall bilder så det holder. Både Ariel og photoline afaik.

Men kanskje det bare er slikt på vestlandet ,men det er jo enda en fordel ved og bo på vestlandet ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...