Kurt Lekanger Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Årets første kalenderluke er en videoluke, og premien er STOR! Konkurranse: Julekalender 2012 - luke 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Litt dumt at videoen ikke er tekstet, har ikke høyttalere på maskinen på jobben. 1 Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Litt dumt at videoen ikke er tekstet, har ikke høyttalere på maskinen på jobben. Relevant julequiz monolog for dem som ikke kan høre filmen: "Julefilm som går hvert eneste år, og jeg ser ikke bort i fra at den kanskje har gått lengst. Det er nemlig fryktelig lite farge på bildet. Handler om en mann med en viss hang til å ta til seg flytende føde. Innimellom, faktisk hvert år, litt for mye." Svar på spørsmål 2 og 3 finnes andre steder enn i filmen. . Endret 1. desember 2012 av world wide weird 2 Lenke til kommentar
Bondeknølen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Utrolig dumt at man ikke kan delta hvis man ikke har mulighet for å se filmen. Jobber på offshore båt og har får man ikke sett noen filmer vie nettet... 1 Lenke til kommentar
Bondeknølen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Utrolig dumt at man ikke kan delta hvis man ikke har mulighet for å se filmen.Jobber på offshore båt og har får man ikke sett noen filmer vie nettet... Hadde man kunnet laste ned filmen hadde det vert ok. 1 Lenke til kommentar
gogga Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Utrolig dumt at man ikke kan delta hvis man ikke har mulighet for å se filmen.Jobber på offshore båt og har får man ikke sett noen filmer vie nettet... Det du mener er at amobil skulle dukke opp hos deg å vise deg den?? Sikkert utrolig dumt for dem som levde på steinalderen som ikke fikk oppleve dagens mobile verden :-) 3 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Lykke til folkens! Har allerede S3, så overstår denne! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Dette er moro. Alltid flotte premier i disse julekalenderene. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Nydelig! Har gledet meg til disse videoene helt siden forrige desember. Og HVOR I HULESTE fikk dere fatt i en basestasjon? Haha! Ser frem til fortsettelsen! Lenke til kommentar
ArntPA Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kanonos .. !!! Gleder meg til neste video hehe! Lenke til kommentar
ArntPA Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kanon !! Blir kjekt å se neste video Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Døve og tunghøre får ikke lov å delta.. Ikke lett å få med seg lukene på denne måten.. Smart og gjennomtenkt.. 1 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Relevant julequiz monolog for dem som ikke kan høre filmen: "Julefilm som går hvert eneste år, og jeg ser ikke bort i fra at den kanskje har gått lengst. Det er nemlig fryktelig lite farge på bildet. Handler om en mann med en viss hang til å ta til seg flytende føde. Innimellom, faktisk hvert år, litt for mye." Svar på spørsmål 2 og 3 finnes andre steder enn i filmen. . Takk til deg som gadd å tekste. Nå har jeg også deltatt :-) Karmapoeng +10 til deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg