Aetius Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Se hva du kan vinne i dag! Konkurranse: Julekalender 2012 - Luke 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nok en gang 24 skuffelser på rad Jeg er notorisk flink til å ikke vinne denne konkurransen. Heldigvis er jeg i godt selskap ... 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Nok en gang 24 skuffelser på rad ;)Jeg er notorisk flink til å ikke vinne denne konkurransen. Heldigvis er jeg i godt selskap ... er i samme båt som deg.. men uten å delta er det enda mindre sjanser for å vinne. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Får vi se om jeg kanskje har mer flaks i år! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Men, hvor blir det av resultater av trekningene...... ? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Men, hvor blir det av resultater av trekningene...... ? Pleier å komme en artikkel når det har gått noen dager med navn på vinnerene Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Pleier å komme en artikkel når det har gått noen dager med navn på vinnerene OK det ! (Så bare at på Hardware.no kom de med resultat allerede idag.....) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Men, hvor blir det av resultater av trekningene...... ? Mener å ha lest at vinnerne skulle kåres hver tirsdag. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fra Akam.no på Facebook: De tre første vinnerne er trukket, og i ettermiddag kommer den første listen over vinnere og riktige svar. 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Vinnerne skal for Akams vedkommende helst trekkes hver hverdag, og kunngjøres en dag i uken. Det hender det ikke klaffer helt, av uliike grunner, men som en slags tommelfingerregel. I år har jeg laget en artikkel som oppsummerer vinnere, oppgaver, premier og riktige svar. Der vil alle trekninger siden sist oppdatering ligge på første side, samtidig som de tidligere hver gang flyttes til side 2, hvor de legges i kronologisk rekkefølge. Den legges ut i kveld en gang, og vil som nevnt oppdateres ca en gang i uken, så det er bare å følge med på den artikkelen. Endret 4. desember 2012 av Aetius 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg