rupert70 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 I desperasjon etter å få VPN til å funke via NGT ADSL, var jeg inne på routerkonfigurasjon og endret en eller annen innstilling slik at ethernetforbindelsen ikke funker lenger, og jeg selvfølgelig ikke får koblet meg opp på nettet. Utrolig klønete av meg, men har noen tips til løsning? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvis netopia er litt som cisco aksepterer den kun connections fra 10.0.0.2. Sjekk i nettverksinstillignene (på PCen din) om IPen er automatisk eller manuelt satt. Prøv å sett den til 10.0.02 manuelt. Hvis ikke dette funker, ring NGT Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Reset den! veldig liten knapp bak bare stikk inn en penn eller blyant, vertfall no spist... :wink: Så aktiver du den på nytt www.aktivering.nextgentel.no elle no Lenke til kommentar
esk Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Du må meg meg en beskjed hvis du får vpn til å fungere over netopia ruteren, har kommet så langt at den begynner å verifisere påassord, men så er det stop Lenke til kommentar
rupert70 Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Takk for alle tips. Jeg forsøker en reset. Min VPN kommer nøyaktig like langt som din, esk. Sier fra når jeg er opp og går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå