Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Putta fingeren i ræva mens jeg runka

benzodyret

Anbefalte innlegg

Ja,som tittelen sier putta jeg natt til i dag,fingeren oppi ræva mens jeg runka.Jeg er den siste personen som er homo,men jeg tenkte å prøve det,og det var faktisk ganske deilig.Litt som om man runker to steder på en gang,bare litt annerledes.Er dette helt på jordet,eller er det noen som har gjort det før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er mange menn som nyttar buttplugg under akta med kjerringa og får betre orgasme.

seriøst, MANGE?

Når du bruker ordet "mange" mener du mange som "over 100 stykk i Norge værtfall!" eller mener du mange som proposjonelt ift antall menn som finnes i Norge, hva slags %-antall ville du anslått? o0

Kan nevne jeg aldri har funnet buttplug i pappas sokkeskoff, og jeg må si meg glad for det da :p

Lenke til kommentar

seriøst, MANGE?

Når du bruker ordet "mange" mener du mange som "over 100 stykk i Norge værtfall!" eller mener du mange som proposjonelt ift antall menn som finnes i Norge, hva slags %-antall ville du anslått? o0

Kan nevne jeg aldri har funnet buttplug i pappas sokkeskoff, og jeg må si meg glad for det da :p

Om eg må kaste eit tal oppi lufta, så seier eg 15% av heteroseksuelle menn.

Lenke til kommentar

Om eg må kaste eit tal oppi lufta, så seier eg 15% av heteroseksuelle menn.

Om vi går utifra at 15% er en sannhet da, passer vel egentlig ikke ordet "mange".

e.g.: "Det snødde I sommerferien av alle ting! Før vi hadde høsta inn jordbærene og alt! Men vi klarte heldigvis å redde mange av jordbærene"

Da forventer jeg meg et mye høyere tall enn 15% av jordbærene, men det er vel litt subjektivt, og totalt ute av topic, im done :)

Lenke til kommentar

Om vi går utifra at 15% er en sannhet da, passer vel egentlig ikke ordet "mange".

e.g.: "Det snødde I sommerferien av alle ting! Før vi hadde høsta inn jordbærene og alt! Men vi klarte heldigvis å redde mange av jordbærene"

Da forventer jeg meg et mye høyere tall enn 15% av jordbærene, men det er vel litt subjektivt, og totalt ute av topic, im done :)

I den grad 15% er mange, kan berre avgjerast av kva det er 15% av. I dette dømet blir det 15% av omlag 2 000 000. Altså 300 00 menn. Er ikkje det mange nok menn til å vera mange?

Det er i allefall prat om mange nok til at det gjer utslag. Til dømes jordbæravlinga på eitt tonn, der ein berga 15%. Altså fekk berga 150 kilogram. Det blir ein del dessertar av det og. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er den ikke? - Er den bygd for å sitte å taste på noen knapper for å poste i et forum da? Det som er mulig er mulig - hvorfor er kroppen laget med denne nytelsen hvis det ikke er en hensikt - en seksuell nytelse burde vel være mer naturlig enn å sitte å taste på noen knapper sånn egentlig. Hva er 'normalt' og hva er man bygd til tror jeg kommer an på hvem man spør og hvor 'firkantet/låst' eller fritt-tenkende denne er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...