Gå til innhold

Kabinett til prosjekt

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe et kabinett til et prosjekt. Skal brukes til show-off prosjekt, så det blir kanskje custom spraypainted samt skiftet ut alle viftene til noen gode. Kanskje isolasjon.

- Så lite som mulig (mATX hovedkort blir brukt så ikke over midtower)

- Stilfult design

- God harddiskplasser mtp vibrasjoner

- Gode muligheter for god airflow og lavt lydnivå

- Plass til gtx 670

Her er det mange kabinetter som kan passe. Her er et eksempel på noe lignende jeg er ute etter. Skal altså bygge en kraftig, ryddig, kjølig og stille pc. http://www.media.allerinternett.no/php/viewMediaPic.php?s=bilde_pimpedPCs%2F3540.jpg&w=430&h=0

Kom med forslag til kabinetter, sjekker ut lian li nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver med noe av det samme selv. For meg ble det en åpen løsning. Som jeg fikser litt på :)

135337196974245200_resized.jpg?width=1176&height=784

Men ja, er mye rart der ute. Spørs om du vil ha noe som ser spesielt ut, eller bare en liten 4 kantet kasse som "alle" har. Jeg gikk for den litt mer unike type kasse. For den skriker litt mer etter oppmerksomhet enn da en vanlig kasse med masse lys f.eks

Lenke til kommentar

Driver med noe av det samme selv. For meg ble det en åpen løsning. Som jeg fikser litt på :)

a>

Men ja, er mye rart der ute. Spørs om du vil ha noe som ser spesielt ut, eller bare en liten 4 kantet kasse som "alle" har. Jeg gikk for den litt mer unike type kasse. For den skriker litt mer etter oppmerksomhet enn da en vanlig kasse med masse lys f.eks

Hehe tøft :p Er faktisk ute etter noe helt vanlig firkantet svart/grått. Men mer av typen lian-li og silverstone enn mye av dagens kabinett. Syns faktisk det er lite elegante løsninger på kabinettfronten for tiden. PC-A03 eller PC-A04 ser jeg på nå.

Driver også å vurderer å omgjøre min hovedpc som er microATX til mini-itx, men fikk også lyst å kjøpe lydkort og noen litt ordentlige pc høyttalere samt sub, og man får ikke plass til lydkort på mini-itx. Da er det vel heller ikke vits med noe ordentlig lydutstyr :p

Lenke til kommentar

a>

Det PC-A03 så ikke så dumt ut da.. Iallefall ikke da det er sortlakkert med røde detaljer + Sort og rødt på hovedkortet/delene.

Noe av det samme jeg har, bare jeg kjører sort og blått

Jepp det ser helt nydelig, akkurat noe slikt jeg ser etter. På PC-A04 kan man jo gjøre mye med hdd-burene, synd det blir vanskelig med A03. Skulle gått ann å fjerne 5,25" plassene og peisa inn et hdd bur der :p Har et 5,25 til 3,5 overgang på min hdd nå, og det er ikke optimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...