Muffinman Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 En tanke streifet meg ved et besøk i en bilrekvisita-forretning. Fikk øye på kobberpasta beregnet til bl.a. montering av bremsedeler...noen som har peil på om dette er varmeledende og kan brukes mellom kjøler og brikke? (Ja da, er i ferd med å bestille skikkelig goop, men ble bare nysgjerrig...!) Lenke til kommentar
kloss Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 den er da for å hindre fast groing i bremser og andre deler. Men funker den så er den ganske billig i forhold til alt det andre ein får kjøpt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Joda, den skal vel virke sånn høvelig bra den. Er visstnok vanskelig å få bort. Hvor godt den virker i forhold til skikkelig goop vet jeg ikke. Du må nesten prøve selv. Lenke til kommentar
asle Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 sølv leder bedre varme enn kobber Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Dessuten så inneholder kobber-pastaen endel bly, som ikke leder så godt varme. Er kobberpastaen så billig da? Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 For det første er kobberpasta er hel*** å fjerne. For det andre fungerer det skikkelig dårlig. Jeg har forsøkt en gang med en Duron, og temperaturen steg med 10 grader i forhold til GlobalWins standardgoop. Merkelig nok var pastaen ikke strømførende :?: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Tenkte nok at noen hadde prøvd dette...selv har jeg bestilt AS 3 og termisk lim etter å ha lest svarene her. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå