Hansy01 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hei! Jeg vurderer å starte med litt streaming / recording av BF3. Fra før av har jeg: AMD FX 8120 8 GB 1333 Mhz GTX 680. Prosessoren og HK ble kjøpt grunnet lavt budsjett, men den duger rett og slett ikke når det kommer til å ta opp gameplay fra BF3, tildels så sliter den også litt i spillet på noen områder. Da er spørsmålet om det vil holde å gå for et ''capture card'', ihvertfall for 'recordingens' del, eller bør jeg gå for Intel? Jeg fikk slengt i trynet det at å streame fra en PC var uhørt, hehe. Eventuelt kan jeg spare litt penger og bruke den jeg har nå til selve streamingen? Takker på forhånd for svar:) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 når du prøvde å ta opp, lagret du videofilen på en annen hdd enn den spillet var lagret på? For jeg husker at pc-en min lagga no så sykt når jeg prøvde å ta opp, men så bytta jeg målmappe til en annen hdd og det gikk helt fint Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hvilket program? Hvilken oppløsning (tar du opp i)? Hvilket HDD oppset? Hvilket format? (ukomprimert?) 1 Lenke til kommentar
Hansy01 Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Hei og takk for svar. Jeg tar opp vidoene på en Ekstern 1 TB HD via USB3. Jeg har prøvd MSI afterburner i forskjellige oppløsninger, men det blir alltid litt lagg. MPJG i MSI afterburner Selv så spiller jeg i 1080p med alt av innstillinger, bortsett fra ''mesh quality'', på low. Jeg har lite peiling når det gjelder codec-er, komprimering og alt det styret der, hehe. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 har du prøvd fraps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå