Gå til innhold

Hovedkort, Prosessor og Minne burde være delte forum.


Anbefalte innlegg

Det er ikke lett å orientere seg i hovedkort, prosessor og minne forumet. Å finne ut om et emne er omtalt tidligere er vanskelig. Tar du feks å går to sider tilbake på dette forumet er du 2 mnd tilbake i tid, mens gjør du det samme i hovedkort, prosessor og minne forumet er du kanskje 1 dag tilbake i tid om du er heldig. Resultatet blir jo emner som dukker opp, om og om igjen. :cry:

 

Derfor foreslår jeg at forumet hovedkort, prosessor og minne deles i 3 forum. :D

 

Glupt, ikke sant (hvor tar han det egentlig fra)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er nok enig at det kan være til tider det er vansklig å orientere seg men alt det du nevner er hardware og burde samles

 

men en annen idee kan være at man hadde delt dette opp i ett skikkelig tre

 

med hardware som hovedforumet

 

så nedover spesefikt om for eksempel

hovedkort

cpu

minne

lagrings media

osv

Lenke til kommentar
er nok enig at det kan være til tider det er vansklig å orientere seg men alt det du nevner er hardware og burde samles

 

men en annen idee kan være at man hadde delt dette opp i ett skikkelig tre

 

Svært få forumløsninger har egenskapen at de kan deles opp i skikkelig trestrukturer. Dermed er vi per dags dato stuck ved to nivåer, hovedkategori og underkategori.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
men en annen idee kan være at man hadde delt dette opp i ett skikkelig tre

 

med hardware som hovedforumet

 

så nedover spesefikt om for eksempel

hovedkort

cpu

minne

lagrings media

osv

 

Akkurat hva jeg mener! :)

hovedkort, prosessor og minne ligger jo i dag under Hardware og da kunne de splittes i:

- hovedkort

- prosessor og

- minne

:yes:

Lenke til kommentar

Blir så teit å dele det opp, hva om noen lurer på om en RAM type er bra på et hovedkort, hvor skal han poste?

 

Etter 5-6 timers grubbling tar han kanskje sjangsen på å poste det under Hovedkort, men siden det står noe om RAM der også så blir han skutt hardt i øret og henretta og utvist av en gal moderator som er vill i trynet og har blodsprengte øyner og en rusten diesel gressklipper med 1000 hestekrefter bak garasjen...

 

Tenk på det

Lenke til kommentar
Blir så teit å dele det opp, hva om noen lurer på om en RAM type er bra på et hovedkort, hvor skal han poste?

 

Etter 5-6 timers grubbling tar han kanskje sjangsen på å poste det under Hovedkort, men siden det står noe om RAM der også så blir han skutt hardt i øret og henretta og utvist av en gal moderator som er vill i trynet og har blodsprengte øyner og en rusten diesel gressklipper med 1000 hestekrefter bak garasjen...

 

Tenk på det

 

Så klart ikke!

Om du lurer på om en type Ram passer med et hovedkort, poster du selvfølgelig under en evt. "Ram"-kategori. Hvorfor skulle det stå under en evt. "Hovedkort"-kategori?

Lenke til kommentar
Blir så teit å dele det opp, hva om noen lurer på om en RAM type er bra på et hovedkort, hvor skal han poste?

 

Etter 5-6 timers grubbling tar han kanskje sjangsen på å poste det under Hovedkort, men siden det står noe om RAM der også så blir han skutt hardt i øret og henretta og utvist av en gal moderator som er vill i trynet og har blodsprengte øyner og en rusten diesel gressklipper med 1000 hestekrefter bak garasjen...

 

Tenk på det

 

Er det meg du sikter til? *røsker i snora* :lol:

Lenke til kommentar

Jeg synest det er vanskelig å finne tidligere innlegg som jeg mener jeg har sett. Jeg blar meg side opp og side ned og til slutt må jeg bare gi opp. Ser til stadighet at emner dukker opp, igjen og igjen, som om de aldri har vært omtalt. Da er det kanskje andre som også har problemer. :roll:

 

Derfor vil jeg ha forumet delt. Jeg vil - jeg vil - jeg vil :grumpy:

 

Har hatt nok nederlag i dag så ikke motsi meg, vær så snill.

Lenke til kommentar
Blir så teit å dele det opp, hva om noen lurer på om en RAM type er bra på et hovedkort, hvor skal han poste?

 

Etter 5-6 timers grubbling tar han kanskje sjangsen på å poste det under Hovedkort, men siden det står noe om RAM der også så blir han skutt hardt i øret og henretta og utvist av en gal moderator som er vill i trynet og har blodsprengte øyner og en rusten diesel gressklipper med 1000 hestekrefter bak garasjen...

 

Tenk på det

Har tenkt litt på det.. Jeg syns det er greit som det er jeg! :p

Lenke til kommentar
Blir så teit å dele det opp, hva om noen lurer på om en RAM type er bra på et hovedkort, hvor skal han poste?

 

Etter 5-6 timers grubbling tar han kanskje sjangsen på å poste det under Hovedkort, men siden det står noe om RAM der også så blir han skutt hardt i øret og henretta og utvist av en gal moderator som er vill i trynet og har blodsprengte øyner og en rusten diesel gressklipper med 1000 hestekrefter bak garasjen...

 

Tenk på det

 

Er det meg du sikter til? *røsker i snora* :lol:

 

:lol: Utrolig bra LoL *Tørke latter tåre*

 

La det være som det er...kanskje? CPU som egen tråd hmm, kan funke - hva med en "trial period" på 30 dager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...