Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Blå farger i bios og windows

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde nettopp et nytt hovudkort med ram og cpu only på en annen pc ved å bare koble til 8 pin og 24 pin for å finne ut om det var strømforsyningen min som hadde gått konken, og det var det forsåvidt, men problemet er at etter vi koblet sammen maskina igjenn så vi plutselig blå skjerm i bios og i windows forøvig, tenker da ikke på typisk blåskjerm der du må installere windows, men rett og slett blå farger i bios og windows.

Har bytte ut skjermkortet til et jeg vet fungerer og bytta til en annen fungerende skjerm, men samme problemet... tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde nettopp et nytt hovudkort med ram og cpu only på en annen pc ved å bare koble til 8 pin og 24 pin for å finne ut om det var strømforsyningen min som hadde gått konken, og det var det forsåvidt, men problemet er at etter vi koblet sammen maskina igjenn så vi plutselig blå skjerm i bios og i windows forøvig, tenker da ikke på typisk blåskjerm der du må installere windows, men rett og slett blå farger i bios og windows.

Har bytte ut skjermkortet til et jeg vet fungerer og bytta til en annen fungerende skjerm, men samme problemet... tips ?

en reset av jumperen gjorde susen og alt fungerer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...