Bolivar Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hei, er på utkikk etter ny telefon og nå som Windows Phone 7.8 kommer, er det da vits å kjøpe seg en Windows Phone 8? Hvilke funksjoner får jeg ikke ved å velge en telefon med 7.8 fremfor 8? De telefonene som ligger ute brukt er rimelige, så det passer meg fint. Nexus 7, så trenger egentlig bare lagringsplass og støtte for spotify så er jeg fornøgd. Hvilken av Windows Mangotelefonene kan dere anbefale? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 WP 7.5- Mango har ikke støtte for minnekort og alle telefonene har 16gb og oppløsningen på alle er på 480x800. Bortsett fra det så er Spotify appen crap, Wimp har en mye bedre app. WP8 Har ikke spotify app i det hele tatt nå for tiden. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Stor forskjell på wp8 og wp7.8, selv om startskjermene ser like ut. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Som hva da? Er der funksjoner jeg bare må ha? 16gb holder egentlig i massevis. Har 8 på telefonen min nå, funker fint det. Er Spotifyappen veldig dårlig? Hvordan er det med custom rom på disse telefonene? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ingen funksjoner noen "må" ha i en smarttelefon. Kommer an på bruken din. Custom roms går det fint an å få, fins mange til lumia 800 feks. Spotifyappen til wp7.5 vet jeg ikke noe om desverre, men den offisielle til wp8 er ikke kommet ut enda, men det blir forhåpentligvis ikke lenge til. Hvis du vil se forskjellen på wp7.8 og wp8: http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Phone_version_history#Windows_Phone_8 og resten av artikkelen. Så googler du bare litt så vil du nok få svar . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå