Vargtass Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hallo, har begynt å irritere meg over fyren som alltid sitter i Destroyeren og fyrer Tomahawk hele tiden. Finnes det noe mottrekk til denne missilen? Har prøvd å skyte den ned med både Stinger og AA; uten særlig hell. Noen som har et tips? Mvh roger Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Stinger var veldig effektivt før, men i en av de senere patchene har helikopteret blitt mindre sårbare mot disse. Tror du trenger to eller tre skudd for å downe det.. Eller kanskje det er stingeren som er blitt dårligere.. hvis du er heavy assault går d greit å skyte de ned fra litt avstand. Hvis man flyr selv er det ikke så vanskelig å skyte disse ned. Men for vanlige fotsoldater er nok stinger og aa fortsatt det beste.. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 ..tenkte mer på Tomahawk Cruise Missile, ikke Apache-helicopter. (Tomahawken fyres fra Posisjon 1 på Destroyer) mvh roger Lenke til kommentar
Über Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 skaff deg en su-25 eller mi-24 så legger du ild på den destroyern.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det finnes ingen motangrep mot Tomahawken ennå. Eneste mulighet er å senke skipet men det finnes heller ingen effektiv måte å få senket dette på. Det er mulig med en SU25 men tror den trenger 2-3 fulle bombelaster for å klare det. DC er foreløpig kun en alphaeversjon så en god del ubalanse finnes naturlig nok fortsatt i spillet. Regner med at Tomahawk-problemet er noe som blir fikset på til neste release. Eneste måten å unngå problemet nå er å ligge unna de maps som har Tomahawk raketter. (Hovedsaklig Guadalcanal og Wake såvidt jeg husker..) Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Hei igjen, takker for innspill. En god Tomahawk skytter kan vippe balansen i slaget til sin side. Fant ut følgende i går (Guadalcanal): Sirkle over skipet med en MIG-29 (de andre flyene er for langsomme). Med en gang missien fyres, så stup etter (krever overhøyde). MIG'n flyr faktis like fort som misilen; med overhøyde kan man ta den igjen faktisk. Men, selv om jeg treffer (det spruter deler fra Tomahawken) så, klarte jeg ikke å ødelegge den. Man har som regel bare noen få sekunder får den treffer sitt mål. Men, hvis missien går flere runder før den treffer, så innbiller jeg meg at det må være mulig å skyte den ned. The quest goes on! mvh roger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå