Brusglass Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hei! Har et NZXT Phantom kabinett(standard versjon), og ønsker vindu i sidedøra. Jeg er imidlertid ikke noe fan av den orginale sidedøren med vindu til Phantom, men liker Switch sin løsning. Passer disse om hverandre? Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Er eit anna alternativ. Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Hehe, det vet jeg, men vet ikke om det blir noe fint, med tanke på mesh-gitteret nede i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jodå, ser bra ut det. Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Det så litt bedre ut enn på bilder jeg har sett. Takker! Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ingen problem:) Ps. Husk å vise resultatet i kabinett-tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå