AndersT2 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har en spill PC jeg bygde på sensommeren 2011. Har følgende innmat: Silverstone Fortress 3 kabinett. Asus P68 hovedkort (Mulig H68, men mener å huske P) Intel i7 2600 (ikke K versjonen) 8 GB minne AMD 6970 med Arctic Cooler 3 viftekjøler (egenmontert) Stor Noctua kjøler, en av de med vifte i midten og på siden. Windows 7 650w god strømforsyning, modulær 2x120 GB SDD (mener det er Vertex 3 fra OSZ) 1x2 TB WD Harddisk Slot-in DVD Samt ett Auzentech lydkort som har litt startproblemer, må resterte maskinen for at den skal fungere. Auzentech har en fix jeg har testet som ikke funket. (Denne går uansett med gratis) Hvor mye kan man håpe på at en slik kan gå for? Har brukt den alt for lite pga altfor mye jobb. Har totalt spilt ca 15 min av BF3 og 20 min Skyrim på den. Mer har jeg ikke hatt tid til etter bygging. Før salg så enten slettes alt, ellers så formaterer jeg til fersk innstallasjon. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) 5-7K kommer an på kjøper Endret 30. november 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 for ca 6 måneder siden så solgte jeg en pc med hakket under på prosessor og skjermkort (og da mener jeg rett under ) liten 60 gb ssd litt større psu, litt mer RAM, ikke så fancy kabinett og ikke så fancy kjøler til 5500. Så du kan nok forvente noe en del over det. Bare de to ssd-ene er jo nok til å presse 2000 kr over min Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hvis personen som skal kjøpe ikke leser noe om vertex SSDene på nett, først da 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 er det noe gærent med vertex ssd-ene? var ikke vertex 3 drit rått? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 http://geekmontage.com/texts/ocz-vertex-3-freezes-locks-up-stutters-and-crashes/ Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 ohh... det var litt skipt ja, men det står hvordan man fikser det gjør det ikke? da kan jo selger bare sørge for å ha fikset det også selge den Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ja, men poenget er at det er mange av disse rundt omkring på nettet, og hvis kjøper søker opp SSDen... Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 forhåpentlig vis så blir da selger kontaktet av en kjøper som prøver å prute, også kan selger nevne at disse problemene er tatt hånd om Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Kan aldri si jeg har opplevd noe problem med noen av Vertex diskene jeg har. Har de i andre maskiner også. Kan gjør de delene av guiden som er nokså enkle å gjøre, droppe register greiene, når jeg reformaterer. Men takk for info alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå