BetaCam Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg følger en twitter-bruker som på liv og død må plage omgivelsene med uinteressante tweets, omtrent som FB-brukere som MÅ fortelle at de har tørka støv av TV´n. Har lite lyst å avfølge/blokkere fyren, da vedkommende vil bli vonbroten så det holder. Finnes det en mulighet for ikke å få hans utallige og meningsløse tweets inn i feeden min uten at jeg blokkerer eller sletter vedkommende? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Egentlig ikke. Twitter er laget for at man skal følge de man finner interessant. Hvis de ikke er interessante lenger skal man unfollowe. Det er ikke som på FB at man har lagt til venner. Lenke til kommentar
Diela Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Har ett spm som gjelder facebook... Noen som vet hvordan man gjør sånn at de som har fb og søker opp navnet ditt ikke får noe resultat? Altså selv om jeg har fb så skal de ikke få opp noe når de søker mitt navn? Håper noen har svar på dette Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Alle kan finne deg ved navn, men du kan gjøre så de ikke finner deg via tlfnr eller e-post, under personverninnstillingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå