Lethargus Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har en IBM 750GXP 30.0 GB Ultra ATA/100 7200rmp harddisk som begynner å slite. Har AMD Duron 800 MHz Socket-A prosessor og Aopen AK73-Pro sokkel -A hovedkort ATA100. Hva slags hardisk kan / bør jeg kjøpe, med tanke på pris kvalitet? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Digger Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kjøp WD disker i SE serien så har du disker med kvalitet... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 jeg ville gått for seagate pga støynivå og grei ytelse, WD SE har vel litt bedre ytelse men støynivå teller mer (syntes jeg) Lenke til kommentar
Domino Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 På hvilken måte begynner disken å slite? 75/60GPX er kjent for spesifike og store problemer, men det finnes en firmware-upgrade som hjelper. Har desverre ikke link her. Ellers skal vistnok de nyeste IBM-diskene være bra. Har ikke hatt problemer selv, men mine to 60GPX'er sliter værre. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 WD's SE disker er raske og med bra garanti, men måtte selv benytte meg av garantien for en stund siden, da disken ble mer og mer høyfrekvent. Gikk veldig greit og fikk en ny en iløpet av en uke, men min neste disk blir en Seagate, som ikke er like rask, men er meget stille og solid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå